Jeg forstår udemærket konceptet og synes egentligt at det er en ok ide. Men at de generalisere børn synes jeg er forkert, der er jo faktisk forældre der opdrager deres børn godt så de ikke er skrigende og larmende alle steder. Og det er ikke børnenes skyld det er 100% forældrenes. (efter min mening)
Hader selv de forældre (IKKE børnene) der tager deres tit trætte børn med ud at handle efter kl 20 om aftenen. De bliver sure og skriger fordi de er trætte. Og så er der de forældre der bare lader deres børn skrige i supermarkedet uden at forsøge at få dem til at stoppe eller simpelthen tage dem med ud af butikken.
Ok babyer er en ting, dem kan man ikke rigtig opdrage på. Men når børn når en alder hvor de kan lærer forskellen mellem et ja og nej / rigtigt og forkert, så skal forældrene s** også gøre det.
Jeg skal ikke gøre mig selv bedre end andre, er trods alt kun førstegangs gravid, men mine børn skal have grænser og vide hvad de må ikke må og så skal se lærer ikke at skrige op bare fordi de får et nej.
Anmeld