Får barnet nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Risen

Ville en baby ligge sig til at sove hvis det var sulten? Altså ville det ikke skrige helt vildt hvis det ikke var mæt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Risen

Risen skriver:

Ville en baby ligge sig til at sove hvis det var sulten? Altså ville det ikke skrige helt vildt hvis det ikke var mæt? 

Kender jo nok egentlig selv svaret , men er sku bare så pylret hele tiden og bekymret.. Ved hun har taget meget på men stadig.. .. Tror det var fordi hun var så lille ved fødslen at jeg er så fokuseret på alt det her mad halløj

Anmeld

11. august 2010

Vingummien

Hvis det er vantil at få sin mad og få daglig kontakt og ikke er syg, jov så vil det helt klart sige til når det vil have mad, ved at skrige alt efter hvad alder det har

Så hvis de behov overholdes og der ik er feber eller lign, så får barnet nok at spise

Anmeld

11. august 2010

Risen

Tulipan skriver:

Hvis det er vantil at få sin mad og få daglig kontakt og ikke er syg, jov så vil det helt klart sige til når det vil have mad, ved at skrige alt efter hvad alder det har

Så hvis de behov overholdes og der ik er feber eller lign, så får barnet nok at spise

Okay det er jeg glad for at hører.. Er simpelthen bare så obs på om hun får hvad hun skal have.. Måske jeg faktisk lægger hende til for meget.. .. Men tak for svar

Anmeld

11. august 2010

Betteisen

Hejsa!

Hvis hun ikke har fået nok, skal hun nok give lyd fra sig. Falder hun i søvn vågner hun måske lidt før end hun plejer. Sådan foregår det her i hvert fald.

Anmeld

11. august 2010

Vingummien

Risen skriver:

Okay det er jeg glad for at hører.. Er simpelthen bare så obs på om hun får hvad hun skal have.. Måske jeg faktisk lægger hende til for meget.. .. Men tak for svar

Det kan godt være. Hvis du gør det, så vil hun jo ikke spise så meget af gagen, fordi hun stadig er mæt fra den gang før.

Hvor gammel er hun?

Emil fik mælk inden lur og efter lur, var sådan en dejlig rytme jeg kom ind i

Anmeld

11. august 2010

Lady Marion <3

Bleerne er jo altid en sikker måde at blive forsikret om at barnet får nok mad ,, Er de våde flere gange i døgnet så   Slap nu bare af og nyd det   Baby skal nok sige til hvis ikke alt er som det skal være.

Anmeld

11. august 2010

Risen

Tulipan skriver:

Det kan godt være. Hvis du gør det, så vil hun jo ikke spise så meget af gagen, fordi hun stadig er mæt fra den gang før.

Hvor gammel er hun?

Emil fik mælk inden lur og efter lur, var sådan en dejlig rytme jeg kom ind i

hun er 6 uger.. Men det er ikke altid hun falder i søvn ved brystet.. Der er desværre ingen rytme om dagen med hende her banditten kun om natten.. Men tror faktisk det er min egen skyld.. Giver hende hele tiden mad hvis hun ligger og søger og tror egentlig jeg burde vente til hun er rigtigt sulten.. Har bare læst at det var vigtigt hele tiden at give mad, for så får man en rolig baby..

Anmeld

11. august 2010

Risen

Muffi . skriver:

Bleerne er jo altid en sikker måde at blive forsikret om at barnet får nok mad ,, Er de våde flere gange i døgnet så   Slap nu bare af og nyd det   Baby skal nok sige til hvis ikke alt er som det skal være.

Der er masser af våde bleer Tak for svar 

Anmeld

11. august 2010

Vingummien

Risen skriver:

hun er 6 uger.. Men det er ikke altid hun falder i søvn ved brystet.. Der er desværre ingen rytme om dagen med hende her banditten kun om natten.. Men tror faktisk det er min egen skyld.. Giver hende hele tiden mad hvis hun ligger og søger og tror egentlig jeg burde vente til hun er rigtigt sulten.. Har bare læst at det var vigtigt hele tiden at give mad, for så får man en rolig baby..

I den alder fik han også inden lur og efter lur. Og sikke en lettelse ikke at skulle tænke på det hele tiden. Men tror at det er noget alle gør. Gjorde jeg også i starten.

Emil har også altid haft den bedste rytme om natten.

Men syntes også du skal prøve at give lidt færre gange, så du ikke hele tiden sidder og giver mad. Og så gør det til en dejlig hyggestund inden lur f.eks. Emil faldt heler ik altid i søvn ved brystet. Men når man kan se de er ved at være trætte, så mad og så i seng, lift eller hvad man nu bruger til dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.