Spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Tina2

Må man få lattergas ved tandlægen når man er gravid eller skal man ha' alm bedøvelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

merichs

Tina2 skriver:

Må man få lattergas ved tandlægen når man er gravid eller skal man ha' alm bedøvelse?

Min tandlæge sagde at jeg ikke måtte få lattergas, men havde en speciel sprøjte til gravide.... Ved ikke om der er forskel.

Vh Marlene 32+3

Anmeld

11. august 2010

Tina2

merichs skriver:

Min tandlæge sagde at jeg ikke måtte få lattergas, men havde en speciel sprøjte til gravide.... Ved ikke om der er forskel.

Vh Marlene 32+3

Ja, jeg googlede det lige og det ser ud til man ikke må..... Skal godt nok bare ha' lavet en knækket plombe, men jeg kan ikke få lavet ret meget uden jeg skal ha' bedøvelse, og det er så træls med lokalbedøvelse, fordi jeg bli'r lidt utilpas af det og det varer jo tiiiimer inden det forsvinder :-(

Anmeld

11. august 2010

merichs

Tina2 skriver:

Ja, jeg googlede det lige og det ser ud til man ikke må..... Skal godt nok bare ha' lavet en knækket plombe, men jeg kan ikke få lavet ret meget uden jeg skal ha' bedøvelse, og det er så træls med lokalbedøvelse, fordi jeg bli'r lidt utilpas af det og det varer jo tiiiimer inden det forsvinder :-(

Jeg er total angst for sprøjter, men tænkte at man jo kan være lidt mere følsom når man er gravid, så hellere tage sprøjten og undgå for meget smerte når der bliver boret

Anmeld

11. august 2010

Tina2

merichs skriver:

Jeg er total angst for sprøjter, men tænkte at man jo kan være lidt mere følsom når man er gravid, så hellere tage sprøjten og undgå for meget smerte når der bliver boret

Jeg har været derude og idet tanden ikke generer mig ville hun helst vente til jeg havde født, da bedøvelsen KAN være vefremkaldende.......

Så jeg venter til omkring okt :-)

Anmeld

11. august 2010

merichs

Tina2 skriver:

Jeg har været derude og idet tanden ikke generer mig ville hun helst vente til jeg havde født, da bedøvelsen KAN være vefremkaldende.......

Så jeg venter til omkring okt :-)

Uha, så kan jeg godt forstå du venter

Anmeld

11. august 2010

SpunkenJo

Tina2 skriver:

Jeg aner intet om det, men tænker at det måske er lidt mærkeligt man får lattergas under fødslen, hvis det ikke er sundt....
- jeg fik ihvertfald nogen gode hvæs af den gas. Aaaaahhh

prøv at spørge en Jordemoder

Anmeld

11. august 2010

Tina2

SpunkenJo skriver:

Jeg aner intet om det, men tænker at det måske er lidt mærkeligt man får lattergas under fødslen, hvis det ikke er sundt....
- jeg fik ihvertfald nogen gode hvæs af den gas. Aaaaahhh

prøv at spørge en Jordemoder

De giver det jo ikke ret mange steder mere og mange steder må deres ansatte slet ikke være i rummet hvis de er gravide, når en patient får lattergas.....

Men nu er det så ikke aktuelt da jeg først skal ha' lavet tanden efter fødslen:-)

Anmeld

11. august 2010

SpunkenJo

Tina2 skriver:

De giver det jo ikke ret mange steder mere og mange steder må deres ansatte slet ikke være i rummet hvis de er gravide, når en patient får lattergas.....

Men nu er det så ikke aktuelt da jeg først skal ha' lavet tanden efter fødslen:-)

Der kan man bare se

havde ikke undværet gassen til veerne, håber jeg er blevet et uhrmenneske til næste gang. Ha ha ha

Anmeld

11. august 2010

Lotte14

Tina2 skriver:

Jeg har arbejdet som tandklinikassistent, og NEJ, du må IKKE få lattergas når du er gravis.

-Charlotte 17+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.