Tankefeltterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Kristina V

Nogle af jer som har prøvet dette??

Går i kunstterapi med manden hver 3. md og det er vi bare super glade for. Men jeg er en tænker og har brug for at få løst nogle tanker.. Min tankte har så tankefeltterapi, så starter hos hende om 4 uger..

Er ret spændt, er der nogle af jer som har prøvet dette??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Anne85

Kristina V skriver:

Nogle af jer som har prøvet dette??

Går i kunstterapi med manden hver 3. md og det er vi bare super glade for. Men jeg er en tænker og har brug for at få løst nogle tanker.. Min tankte har så tankefeltterapi, så starter hos hende om 4 uger..

Er ret spændt, er der nogle af jer som har prøvet dette??

Ik andet end at jeg har læst lidt om det i forbindelse med arbejdet... men det lyder spændende  Er det samme terapeut?

Håber det gik godt idag

Anmeld

11. august 2010

Kristina V

Anne85 skriver:

Ik andet end at jeg har læst lidt om det i forbindelse med arbejdet... men det lyder spændende  Er det samme terapeut?

Håber det gik godt idag

Nej det er en som hedder Annette vi går ved i Christiansdal (omkring vojens) i kunstterapi.

Men tankefeltterapi er hos min tante.. Vi har snakket om det længe, så hun må det prøves. Starter med at gå der hver 3-4 uge så er mega spændt på om det virker, eller det bare er hokus pokus..

Hva har du læst om det???

Jamen hvis du tænker på terapi gik det fint, men det kan vi tale om fredag  

Anmeld

11. august 2010

Anne85

jamen kort fortalt, at det er noget med at mens patienten mentalt fokuserer på et fysisk eller psykisk problem, så stimulerer terapeuten nogle akupunkturpunkter ved at banke på dem... og wupti så sku det fysiske eller psykiske problem forsvinde

Anmeld

11. august 2010

Kristina V

Anne85 skriver:

jamen kort fortalt, at det er noget med at mens patienten mentalt fokuserer på et fysisk eller psykisk problem, så stimulerer terapeuten nogle akupunkturpunkter ved at banke på dem... og wupti så sku det fysiske eller psykiske problem forsvinde

Det var også det som hun har fortalt mig om.. Har i haft nogle som har prøvet det ude ved jer??

Anmeld

11. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg har ikke selv prøvet det endnu, men jeg overvejer at prøve det. Jeg så et indslag om det på TV2 for noget tid siden, og skyndte mig at gemme dette link efter programmet: http://go-dyn.tv2.dk/article.php/id-28384864:guide-f%C3%A5-styr-p%C3%A5-din-fobi-med-tankefeltterapi.html

Der er en guide til hvordan man selv kan afprøve det, så det kunne du da prøve

Anmeld

11. august 2010

wamse

Kristina V skriver:

Nej det er en som hedder Annette vi går ved i Christiansdal (omkring vojens) i kunstterapi.

Men tankefeltterapi er hos min tante.. Vi har snakket om det længe, så hun må det prøves. Starter med at gå der hver 3-4 uge så er mega spændt på om det virker, eller det bare er hokus pokus..

Hva har du læst om det???

Jamen hvis du tænker på terapi gik det fint, men det kan vi tale om fredag  

Ej hvor sjovt, jeg kender Anette privat. Hun er simpelthen noget af det mest vidunderlige menneske jeg nogensinde har mødt. Har har altså bare den mest betryggende udstråling.

Deres total skønne hus ligger bare så fantastisk og er rent balsam for sjælen

Anmeld

11. august 2010

Kristina V

wamse skriver:

Ej hvor sjovt, jeg kender Anette privat. Hun er simpelthen noget af det mest vidunderlige menneske jeg nogensinde har mødt. Har har altså bare den mest betryggende udstråling.

Deres total skønne hus ligger bare så fantastisk og er rent balsam for sjælen

Ja det kan jeg kun give dig ret i.. Har 2 personer som facinere mig helt ud til finger spidserne, det er en fra mit job, og så Annette.. Er bare så utrolig glad for at gå dernede... Er os vildt imponeret af den måde hun er i så balance med sig selv. Man bliver helt rolig af hendes væsen..

Og ja deres hus ELSKER jeg os bare.. Den natur omkring er bare så lækker..  Vi har haft mine forældre med nogle gange og gået en tur dernede...

Anmeld

11. august 2010

Anne85

Kristina V skriver:

Det var også det som hun har fortalt mig om.. Har i haft nogle som har prøvet det ude ved jer??

Nope... men har hørt om folk der har prøvet det for at komme diverse fobier til livs... men efter sigende skulle det jo også kunne hjælp ved angst, stress, overvægt osv osv

Så jeg er da spændt på at høre om du synes det virker  Det gir jo et eller andet sted mening at krop og psyke hænger sammen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.