Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Trolde_mor skriver: Hvor dejligt altså Så er det bare total intens badehygge med mor og far
Hvor dejligt altså Så er det bare total intens badehygge med mor og far
Ja det er super hyggeligt at hun ikke skriger, hun har det næsten bedre i vand end i luft
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkLarsen skriver: Her lidt billeder som lovet af mit lille mirakel <3 Emilie er i dag en uge gammel, som tiden dog flyver afsted!
Her lidt billeder som lovet af mit lille mirakel <3
Emilie er i dag en uge gammel, som tiden dog flyver afsted!
Ej hvor er hun dejlig og sikke et lækkert hår
En lille lækker bisken - wow en hårpragt... er jo helt misundelig...
FrkLarsen skriver: Det går super fint med os, vi kan ikke kigge nok på hende og hun er jo bare så smækker lækker, og så nem så nem! Ligenu sover pusset så mor kan vaske tøj
Det går super fint med os, vi kan ikke kigge nok på hende og hun er jo bare så smækker lækker, og så nem så nem!
Ligenu sover pusset så mor kan vaske tøj
hvor er det skønt søde! Så skal hun bare lige skynde sig at blive stor nok så Laura og mig kan komme på besøg Ellers må jeg komme uden Laura første gang
Wee ville ønske jeg kunne give dig en kæmpe krammer og sige tillykke endnu engang smukke.Hvor er hun dog bare vidunderlig lækker. Waaauw.Håber i har det godt, og nyder hinandenmøsser Carina
Caroline86 skriver: hvor er det skønt søde! Så skal hun bare lige skynde sig at blive stor nok så Laura og mig kan komme på besøg Ellers må jeg komme uden Laura første gang
ØHHH HOV HOV!!! jeg bor 5 km fra Kamilla hvorfor får jeg ikke sådan et tilbud!! ?
Hvor ser hun sød ud - og hvor ser du træt ud Kamilla
Zette skriver: Hvor ser hun sød ud - og hvor ser du træt ud Kamilla
Jeg var MEGA GODYL smadret
Ih, hvor er hun fin
Stort tillykke !
Zette skriver: ØHHH HOV HOV!!! jeg bor 5 km fra Kamilla hvorfor får jeg ikke sådan et tilbud!! ?
det har du da fået, min skat!?
Og du slipper jo slet ikke når vi skal lave fiiiiin kage! (skal i øvrigt lige se det billede der..)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128