Nyt i hele boligkøb og salgs-situationen herhjemme :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Dictes mor

Der er sket lidt siden sidst. Vi har været i banken og fået et ja Men vi vidste ikke helt om vi turde satse på at kunne få solgt vores hus inden, der var nogen andre, som købte gården derude, så vi besluttede at tage ud og se en gård, som Per længe har villet se, for så kunne man jo have den ene som backup tænkte vi. Så vi var afsted derude igår, og oh my God! Hvis det første var idyllisk, så ved jeg ikke, hvad jeg skal kalde det her sted. Det er den mest romantiske gård, jeg nogensinde har set, og hvad endnu bedre er, den skal blot have lidt maling og så er den indflytningsklar... Den anden skulle jo sættes i stand, og der skulle postes en del penge i skidtet. Det her er tættere på Viborg, og hører til det skoledistrikt, som jeg helst ser Dicte blive en del af. Det passer meget bedre med vores ønsker end det andet. Og det allerbedste, det har været til salg i meget lang tid, hvilket jo betyder, at der ikke er andre i banken for at købe det, så vi kan måske nå at sælge vores eget uden nogen køber gården lige for næsen af os.

Så nu skal vi have et par mæglere ud og vurdere vores hus, og så skal det sættes til salg, uhhh, det er næsten lidt for spændende, jeg ved ikke om jeg har nerver til det.

Her er den anden gård, hvis I vil se den: http://www.boligsiden.dk/salg/796912799/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Karo

Jeg for at det lykkes for jeg at få solgt huset hurtigt så i kan få jeres drømmegård

Anmeld

11. august 2010

oo

wauw! ja, den er godt nok lækker denne her  jeg håber også I får solgt huset på no time, så I kan rykke på landet

Anmeld

11. august 2010

Ida.

Hvor er det bare spændende Camilla!! Det ser lækkert ud - jeg krydser fingre for, at det hele går op i en højere enhed!!

Anmeld

11. august 2010

lion

Krydser fingre for jer at I får solgt jeres hus og får købt drømmegården

Anmeld

11. august 2010

Ni-ko-li-ne

hvor er det fedt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.