Anbefal en symaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. august 2010

LauraLW

Hvilken en har I selv, hvad er godt og hvad er skidt?

Jeg kunne nemlig godt tænke mig en. Den skal ikke koste en million, men heller ikke være noget plastik bras der lyder som en rusten fiskekutter.

Den behøver ikke kunne alt muligt fancy, men skal være til hus-behov

hjælp hjælp hjælp :-)

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

LauraLW

Slet ingen der har erfaringer med symaskiner?

Anmeld

11. august 2010

VIPpigen

Jeg har lige solgt min bernina. Har købt en Pfaff fordi den havde mange flere egenskaber, og den var lidt mere udviklet end jeg.

Min Bernina var super god, men i takt med jeg udviklede mig fulgte den desværre ikke med. Men en bernina, til omkring 2000,- så er du ikke gået galt i byen... Jeg gav lige knap 7000,- for min pfaff. Det er mange penge hvis den bare skal bruges til "hus-arbejde" og du har ikke brug for alle de ting den kan heller. Men kig Bernina, dem kan jeg varmt anbefale Og selvfølgelig pfaff

Anmeld

11. august 2010

Munder

LauraLW skriver:

Slet ingen der har erfaringer med symaskiner?

Skal lige hjem og se, hvad mærke det er, er lidt småsenil. Jeg er i hvert tilfælde rigtig glad for den jeg har

Anmeld

11. august 2010

Malonde1985

Kan skisme heller ikke huske hvad min hedder  men den har kostet 1000,- for nogle år siden og er god til mine behov - er ikke super skarp syerske.. smiler.. men den kan en masse ting, som jeg ikke har styr på

Anmeld

11. august 2010

bullerbassen

Følger lige med her

Anmeld

11. august 2010

BabyStella!

LauraLW skriver:

Hvilken en har I selv, hvad er godt og hvad er skidt?

Jeg kunne nemlig godt tænke mig en. Den skal ikke koste en million, men heller ikke være noget plastik bras der lyder som en rusten fiskekutter.

Den behøver ikke kunne alt muligt fancy, men skal være til hus-behov

hjælp hjælp hjælp :-)

Laura

Har en gammel Pfaff, og har aldrig haft nogen problemer med den

Anmeld

11. august 2010

isimaven

jeg har en singer
bare en billig model da jeg ikke syr så meget men den er god og kan sagtns klare alt det jeg finder på at eksperimentere med
min mor har også en dejlig pfaff maskine men de er jo dyre

Anmeld

11. august 2010

h_bernie

Jeg har en Brother. Den var lidt dyr da jeg købte den (6500 kr.), men tror de gamle modeller er i nogenlunde priser. Er rigtig glad for den, den har syet rigtig meget i tidens løb. den kan så også en masse skøre ting, men har rent faktisk brugt en del af det. Man kan helt sikkert købe modeller, der kan mindre. Min overlocker er også Brother.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.