Navne som passer med Clara..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.808 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Risen

Hej folk.. Vi snakker jo allerede om nummer 2 og om hvornår det skal ske.. Jeg synes om nogle år, Rasmus synes 1,5 år.. Nå, men vi er fuldstændig lost med hensyn til pigenavne... Vi har snakket om Karla, men det passer jo ikke lige så godt med Clara.. så kom gerne med nogle gode specielle pigenavne  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

LinLin

Kender kun een Clara - hendes lillesøster hedder Alma...

Anmeld

11. august 2010

>>Carina<<

Jeg ka personligt godt li mascha, mirja, mira og liva. Kun liva går i gennem herhjemme.

Anmeld

11. august 2010

Eliza/lykke

Risen skriver:

Hej folk.. Vi snakker jo allerede om nummer 2 og om hvornår det skal ske.. Jeg synes om nogle år, Rasmus synes 1,5 år.. Nå, men vi er fuldstændig lost med hensyn til pigenavne... Vi har snakket om Karla, men det passer jo ikke lige så godt med Clara.. så kom gerne med nogle gode specielle pigenavne  

Hej med dig

Vores datter skal døbes om en måned, hun skal hedde Elizabeth Clara Andersen :-)

Anmeld

11. august 2010

Valle81

Risen skriver:

Hejsa:0)

Synes at Clare og Karla er for tæt på hinaden som søskende navne - men er vilde med begge to:0)

Ellers Liva, Asta, Luna, Nora, Alma, Ea, Loa og sikkert mange mange flere:0)

Anmeld

11. august 2010

Risen

Mor til David skriver:

Kender kun een Clara - hendes lillesøster hedder Alma...

Det er også et fantastisk navn! Elsker det, desværre hedder min kusine det :/ 

Anmeld

11. august 2010

Mettemus

Her er Clara også helt øverst på listen over pigenavne. Der udover overvejer vi Caroline og Johanne som jeg fint synes passer til Clara begge to

Anmeld

11. august 2010

Sara.

Hej

Clara og Karla kan næsten lyde ens i mine ører, men elsker begge navne... JEG synes bare det er lidt synd til søskende...

Hmm men Clara synes jeg mange navne passer med

Clara og Lærke

Clara og Frida

Clara og Ida

Clara og Kamilla

Anmeld

11. august 2010

Risen

lærkes_mor skriver:

Hej

Clara og Karla kan næsten lyde ens i mine ører, men elsker begge navne... JEG synes bare det er lidt synd til søskende...

Hmm men Clara synes jeg mange navne passer med

Clara og Lærke

Clara og Frida

Clara og Ida

Clara og Kamilla

Lærke .. Nej det er bare sødt ! .. Det må jeg nævne for kæresten! 

Anmeld

11. august 2010

Risen

Hvad synes i om navnet Aleena

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.