Betteisen skriver:
Hejsa.
Jeg er ude efter en ekstra autostol gr. 2 altså 9-18 kg. Vi har pt en Recaro young sport men jeg har nu kig på en af ovennævnte.
Hvad har I af erfaringer med disse? Fordele/ulemper.
Jeg hører også gerne, hvis I vil sælge en af disse til overkommelig pris og fornuftig stand. Er interesseret i en UDEN isofix, da vi kører i en gammel spand
.
MVH
Louise
Jeg har både Maxi Cosi (med isofix) og Römer King stole købt i 2008. Er glad for begge stole.
På vores Römer stol kører stropperne bedre end på Maxi Cosi. På Römer stolen kan jeg ikke finde ud af at sætte den i sove-position når barnet sidder i, det kan jeg på Maxi Cosi. Maxi Cosi betrækket er besværligt at tage af. Det ved jeg ikke om det er på Römer.... Har kun haft det af og vasket det i maskinen en gang 
Jeg vil ikke umiddelbart fremhæve den ene frem for den anden, men ville personligt gå efter det bedste tilbud (på de to stole) 
Men ellers har Bilka "Kiddy comfort pro" på tilbud i denne uge til 1299. Den er fra 9-36 kg. Den har (sammen med flere andre stole) fået stemplet "bedst i test" af "Tænk". Kender personligt ikke stolen. Den har en mavepude tkil de små, som nogle børn IKKE kan lide at sidde med...
Held og lykke med købet 
Kh Agnete
Anmeld