Römer King vs Maxi Cosi autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.817 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Betteisen

Hejsa.

Jeg er ude efter en ekstra autostol gr. 2 altså 9-18 kg. Vi har pt en Recaro young sport men jeg har nu kig på en af ovennævnte.

Hvad har I af erfaringer med disse? Fordele/ulemper.

Jeg hører også gerne, hvis I vil sælge en af disse til overkommelig pris og fornuftig stand. Er interesseret i en UDEN isofix, da vi kører i en gammel spand.

MVH

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Hvem?

Betteisen skriver:

Hejsa.

Jeg er ude efter en ekstra autostol gr. 2 altså 9-18 kg. Vi har pt en Recaro young sport men jeg har nu kig på en af ovennævnte.

Jeg hører også gerne, hvis I vil sælge en af disse til overkommelig pris og fornuftig stand. Er interesseret i en UDEN isofix, da vi kører i en gammel spand.

MVH

Louise

Har li købt en Römer King Plus i dag i babysam på tilbud til 1599,- (nedsat fra 2099,-) lækker og skide go stol, både for barnet og sikkerheden.

Anmeld

11. august 2010

Betteisen

Det var ikke mange herinde, der kendte de to stole

Anmeld

11. august 2010

Betteisen

.... Slet ingen???

Anmeld

11. august 2010

Munder

Vi har haft en af hver ( en i hver bil).

Jeg vil klart anbefale Rømer. Den er bare langt mere fleksibel i selerne og holder sig meget bedre.

Held og lykke med købet.

Dorte

Anmeld

11. august 2010

Ayasmor

Jeg har en Römer King til mig datter og er rigtig glad for den.. Den er nem at montere og min datter sidder bare rigtig godt i den... Så den vil jeg anbefale  Ved desværre ikke lige så meget om Maxi'en.

Knus Sara

Anmeld

11. august 2010

isimaven

vi har en rømer king til knægten og den har vi altid været glade for (han har arvet den efter sin søster så har 5 år på bagen men fejler inter )
kan klart anbefale den vi kører også gammle spand så heller ingen isofix her og stolen sidder super godt fast

Anmeld

11. august 2010

Agnete

Betteisen skriver:

Hejsa.

MVH

Louise

Jeg har både Maxi Cosi (med isofix) og Römer King stole købt i 2008. Er glad for begge stole.

På vores Römer stol kører stropperne bedre end på Maxi Cosi. På Römer stolen kan jeg ikke finde ud af at sætte den i sove-position når barnet sidder i, det kan jeg på Maxi Cosi. Maxi Cosi betrækket er besværligt at tage af. Det ved jeg ikke om det er på Römer.... Har kun haft det af og vasket det i maskinen en gang

Jeg vil ikke umiddelbart fremhæve den ene frem for den anden, men ville personligt gå efter det bedste tilbud (på de to stole)

Men ellers har Bilka "Kiddy comfort pro" på tilbud i denne uge til 1299. Den er fra 9-36 kg. Den har (sammen med flere andre stole) fået stemplet "bedst i test" af "Tænk". Kender personligt ikke stolen. Den har en mavepude tkil de små, som nogle børn IKKE kan lide at sidde med...

Held og lykke med købet

Kh Agnete

Anmeld

11. august 2010

Maddox

Römer King

Sådan en har vi herhjemme og er super glade for den

Anmeld

11. august 2010

Hvem?

Nu har vi været på langtur i Römeren idag og må sige at jeg er imponeret, alle de stillinger han kan ligge i, den er utrolig nem at få ud og ind i bilen og herren sidder/ligger bare knald godt i den, den er helt klart pengene værd og det er også den stol jeg vælger til mit kommende barn, bare li en update herfra ;O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.