Hvor kan man købe babytøj med (rock)band-print?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.654 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Riksen

Hej!

Jeg er, som overskriften lyder, på udkig efter babytøj med rockband-print? Jeg har set at H&M har nogle med henholdsvis AC/DC og Rolling Stones, men kender I til andre butikker, der sælger noget lignende?

Jeg vil gerne give min dejlige kæreste noget babytøj med print til hans fødselsdag i september, og jeg tænker på bands som fx The Doors eller Red Hot Chili Peppers.

Håber I kan hjælpe!

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

oo

jeg købte en t-shirt med guns n roses på amazon.co.uk h&m har også med nogle bands, men vist ikke dem du nævner. men ellers så google babybody eller babyclothes og rockbands eller noget i den stil, så kommer der en del sider op. bare husk at bestille i god tid!

Anmeld

10. august 2010

Riksen

Tjuhl skriver:

jeg købte en t-shirt med guns n roses på amazon.co.uk h&m har også med nogle bands, men vist ikke dem du nævner. men ellers så google babybody eller babyclothes og rockbands eller noget i den stil, så kommer der en del sider op. bare husk at bestille i god tid!

Uh, tak for tippet! Jeg må google løs - har prøvet mig lidt frem, men synes nu ikke, der kommer noget relevant op. Måske jeg googler det forkerte.

Jeg vil prøve amazon.com

Anmeld

10. august 2010

oo

Riksen skriver:

Uh, tak for tippet! Jeg må google løs - har prøvet mig lidt frem, men synes nu ikke, der kommer noget relevant op. Måske jeg googler det forkerte.

Jeg vil prøve amazon.com

jeg bruger den engelske amazon....mest fordi jeg GODT kan regne i pund men ikke i dollars men de hentede den hjem fra usa og solgte den videre til mig, kunne jeg se

Anmeld

10. august 2010

Riksen

Tjuhl skriver:

jeg bruger den engelske amazon....mest fordi jeg GODT kan regne i pund men ikke i dollars men de hentede den hjem fra usa og solgte den videre til mig, kunne jeg se

Hvor smart! Man kan nu også bare omregne dollars til kroner på valutakurser.dk (men dollaren svinger nu også en del, så det er ikke helt lidt at regne ud) Det gør jeg, for så er jeg sikker på at jeg beløber er korrekt - min egen hovedregning kan af og til være lidt rusten.

Anmeld

10. august 2010

oo

Riksen skriver:

Hvor smart! Man kan nu også bare omregne dollars til kroner på valutakurser.dk (men dollaren svinger nu også en del, så det er ikke helt lidt at regne ud) Det gør jeg, for så er jeg sikker på at jeg beløber er korrekt - min egen hovedregning kan af og til være lidt rusten.

ahaaaa! smart smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.