Koncertbilletter, skal børn på 4 år betale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Sommerfuglelarven

Måske et long shot at spørge herinde, men jeg er igang med at planlægge, så vil lige hører om I ved om man skal betale for en på 4 år til en koncert? Det drejer sig om Skovrock i Skovdalen på fredag - vi står selv på gæsteliste, så jeg kan ikke engang tjekke billetterne for oplysninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Helle30

Efter et hurtigt besøg på Skråen i nordkrafts hjemmeside kan jeg videregive, at billetprisen for fredagens arrangement i skoven er 185,- + gebyr. Der ser ikke ud til at være differentierede priser ift. alder.

- Helle

Anmeld

10. august 2010

Sommerfuglelarven

Helle30 skriver:

Efter et hurtigt besøg på Skråen i nordkrafts hjemmeside kan jeg videregive, at billetprisen for fredagens arrangement i skoven er 185,- + gebyr. Der ser ikke ud til at være differentierede priser ift. alder.

- Helle

Det var også det jeg kom frem til derinde, men jeg mener bare at børn under 12 år plejer at være gratis - kan bare ikke finde noget om det.

Anmeld

10. august 2010

Tina2

Sommerfuglelarven skriver:

Det var også det jeg kom frem til derinde, men jeg mener bare at børn under 12 år plejer at være gratis - kan bare ikke finde noget om det.

Kender en der overvejede at tage sin søn på 6 år med men hun skrev det var fuld pris for ham også....

Anmeld

10. august 2010

Sommerfuglelarven

Tina2 skriver:

Kender en der overvejede at tage sin søn på 6 år med men hun skrev det var fuld pris for ham også....

Okay, så må jeg se om der er plads til at hun kan komme på gæstelisten også, eller også må vi slippe de 200 kr

Tak for svaret!

Anmeld

11. august 2010

Sommerfuglelarven

Tina2 skriver:

Jeg vil lige oplyse om at børn under 7 år er gratis, det var det svar jeg fik, da jeg ringede til Skråen idag - så han kan sagtens komme med

Anmeld

11. august 2010

Tina2

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg vil lige oplyse om at børn under 7 år er gratis, det var det svar jeg fik, da jeg ringede til Skråen idag - så han kan sagtens komme med

Ok, det skal jeg give videre, tak:-)

Anmeld

11. august 2010

Sommerfuglelarven

Tina2 skriver:

Ok, det skal jeg give videre, tak:-)

Velbekom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.