termin den 22 august

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Emilie Sarah

sidder her i uge 40+2, og alligevel har jeg først termin den 22. august. Det er bare en træls vente tid at sidde med.
Ved der knap er 12 dage tilbage, men er allerede i uge 40, og synes bare snart den lille gerne måtte komme..
Men udover at jeg venter på den snart kommer, så har der heller ingen tegn været .. desværre :/

så må jo nok vente til sidst i August.
Ville bare dele det med jer, fordi jeg er træt af ventetiden, mest fordi jeg sidder her i uge 40+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

L.J.L

Emilie Sarah skriver:

sidder her i uge 40+2, og alligevel har jeg først termin den 22. august. Det er bare en træls vente tid at sidde med.
Ved der knap er 12 dage tilbage, men er allerede i uge 40, og synes bare snart den lille gerne måtte komme..
Men udover at jeg venter på den snart kommer, så har der heller ingen tegn været .. desværre :/

så må jo nok vente til sidst i August.
Ville bare dele det med jer, fordi jeg er træt af ventetiden, mest fordi jeg sidder her i uge 40+2

hmm... forstår ikke hvordan du kan være 40+2 og først have termin d. 22 august?

Du er da allerede gået over terminen???

Anmeld

10. august 2010

Emilie Sarah

linselouise skriver:

hmm... forstår ikke hvordan du kan være 40+2 og først have termin d. 22 august?

Du er da allerede gået over terminen???

Det er pga jeg fandt sent ud af jeg var gravid, også tog de termin via sidste scanning i uge 21, men med mens. dato så skulle jeg have født i søndags.

Anmeld

10. august 2010

L.J.L

Emilie Sarah skriver:

Det er pga jeg fandt sent ud af jeg var gravid, også tog de termin via sidste scanning i uge 21, men med mens. dato så skulle jeg have født i søndags.

men terminen bestemmes jo udfra barnets størrelse og ikke hvornår du skulle have haft mens.?

Bare mig der er lidt forvirret og ikke kan forstå at man kan have termin efter terminen

Anmeld

10. august 2010

Emilie Sarah

linselouise skriver:

men terminen bestemmes jo udfra barnets størrelse og ikke hvornår du skulle have haft mens.?

Bare mig der er lidt forvirret og ikke kan forstå at man kan have termin efter terminen

Det var fordi babyen var meget lille i starten.
Hvis jeg holder helt til den 22. så bliver omkring de 4 kilo.

Anmeld

10. august 2010

Dimse

Jeg fik også ændret min terminsdato til MD-scanning omkring uge 20. Den oprindelige terminsdato der er bestemt af ens cyklus annulleres af den nye terminsdato, da en scanning er mere nøjagtig. Så du er altså kun i uge 38 :-) 

Men jeg føler med dig - ventetiden er simpelthen så lang. Jeg har termin d. 15. august, og jeg går sikkert over tid da det er første gang. Hvad skal man dog lave?? 

Min kæreste prøver at få mig til at opdage glæden ved playstationspil - det er sgu lige før det lykkes så meget som jeg keder mig. 

Anmeld

10. august 2010

Emilie Sarah

Dimse skriver:

Jeg fik også ændret min terminsdato til MD-scanning omkring uge 20. Den oprindelige terminsdato der er bestemt af ens cyklus annulleres af den nye terminsdato, da en scanning er mere nøjagtig. Så du er altså kun i uge 38 :-) 

Men jeg føler med dig - ventetiden er simpelthen så lang. Jeg har termin d. 15. august, og jeg går sikkert over tid da det er første gang. Hvad skal man dog lave?? 

Min kæreste prøver at få mig til at opdage glæden ved playstationspil - det er sgu lige før det lykkes så meget som jeg keder mig. 

det er træls med skiftende dato..

Men playstationspil, nej det er heller ikke lige mig

Anmeld

10. august 2010

Anne85

Altså din termin bestemmes jo ud fra scanning og ikke ud fra sidste mens... men jeg kan da godt forstå du er ved at være utålmodig - jeg gik til uge 41+5 - og det selvom min termin efter sidste mens var 15 dage før. Men hun vejede altså "kun" 3600 g

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.