Vand i kroppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.239 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Diana...

Hej i skønne kvinder. 

Hvor langt henne var i da i fik vand i kroppen? 

Kan det virkelig være det jeg ved at få i fødderne? Jeg er kun i uge 16. 

Mine føder er svulmet helt op det ligner bare sådan en kæmpe fod. 

Jeg havde ikke vand i kroppen med Lucas så jeg aner ikke hvordan det ser ud eller føles og hvor tidligt man kan få det. 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

gruener

Diana... skriver:

Hej i skønne kvinder. 

Jeg havde ikke vand i kroppen med Lucas så jeg aner ikke hvordan det ser ud eller føles og hvor tidligt man kan få det. 

Knus Diana

Hej

Ja sådan er det desværre for nogle..

Jeg fik selv vand i kroppen omkring samme tidspunkt og ens fod ser helt klumpet ud.

I mit tilfælde er det bare blevet værre.. mine fødder, hænder og ansigt er helt opsvulmet.. Min ankel er en by i Rusland  

Håber ikke det bliver så slemt for dig...

Hilsen Sara 35+2

Anmeld

10. august 2010

dorthemus

Jeg begyndte først at få vand i kroppen omkring uge 35...synes det sidste måned var hård at komme igennem  Synd at du allerede har fået det..æv!

Anmeld

10. august 2010

Diana...

gruener skriver:

Hej

Jeg fik selv vand i kroppen omkring samme tidspunkt og ens fod ser helt klumpet ud.

I mit tilfælde er det bare blevet værre.. mine fødder, hænder og ansigt er helt opsvulmet.. Min ankel er en by i Rusland  

Hilsen Sara 35+2

Man kan det godt kun være nogen gange for der er ikke rigtig noget om dagen men så bliver det bare klump føder om aften? 

Ej det lyder slet ikke rart godt der ikke er så lang igen var. 

Håbet lige jeg ville slippe denne gang også når nu jeg ikke havde det første gang hi hi. 

Anmeld

10. august 2010

Diana...

gruener skriver:

Hej

Hilsen Sara 35+2

Man kan det godt kun være nogen gange for der er ikke rigtig noget om dagen men så bliver det bare klump føder om aften? 

Håbet lige jeg ville slippe denne gang også når nu jeg ikke havde det første gang hi hi. 

Anmeld

10. august 2010

Mai-pigen

Jeg har haft ganske lidt siden uge 20 ca., men det er først nu her det er begyndt at eskalere, går heldigvis til akupunktur, så det håber jeg kan holde det lidt nede.. Lignede en elefant i min første grav. kan slet ikke kende mig selv på billederne....

Anmeld

10. august 2010

Diana...

dorthemus skriver:

Jeg begyndte først at få vand i kroppen omkring uge 35...synes det sidste måned var hård at komme igennem  Synd at du allerede har fået det..æv!

Åhh håber ikke det er det  

Anmeld

10. august 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Hej i skønne kvinder. 

Knus Diana

Det kan du sagtens have allerede nu...

Da jeg ventede bette, fik jeg vand i kroppen midt af 2. trimester (??) og det varede ved hele tiden... Havde det også længe efter jeg havde født...

For at finde ud af om det er vand du har i kroppen, kan du prøve at prikke forskellige steder på dine fødder, hvis prik mærkerne fra dine fingere stadig er der når du fjerner fingeren når du har prikket, så er det vand du har i kroppen... Man svulmer op når man har vand i kroppen...

Huske endelig at have ben/fødder oppe....

Anmeld

10. august 2010

Muffinmus

hmm, uge 22 tror jeg ca:-)

Anmeld

11. august 2010

gruener

Diana... skriver:

mit er i hvert fald værst om aftenen.. især når jeg har gået lidt rundt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.