Aaaavvvv!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. august 2010

henh01

Hej piger

Jeg har brug for et råd. Jeg er gravid i 26. uge og har sådanne sammentrækninger som hvis man virkelig skal på toilettet agtigt, men de bevæger sig mod mit bækken. Mit bækken føles voldsomt tungt og jeg kan dårlig samle ting op fra jorden.

Burde jeg ringe til lægen/sygehuset eller?? Jeg prøver at gå på toilettet hver gang disse kommer, men det er langt fra hver gang der sker noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

quity

Min umiddelbare tanke er ligamentsmerter. Men prøv at snakke med din læge i morgen

Anmeld

10. august 2010

mariamiss6

henh01 skriver:

Hej piger

Jeg har brug for et råd. Jeg er gravid i 26. uge og har sådanne sammentrækninger som hvis man virkelig skal på toilettet agtigt, men de bevæger sig mod mit bækken. Mit bækken føles voldsomt tungt og jeg kan dårlig samle ting op fra jorden.

Burde jeg ringe til lægen/sygehuset eller?? Jeg prøver at gå på toilettet hver gang disse kommer, men det er langt fra hver gang der sker noget.

Ring da straks til fødegangen.... Det lyder slemt.... Ikke nsikkert det er en igangværende fødsel jo ligefrem, men det kan jo sagtens være en svær infektion, eller sådan noget.... Men det kan jo i den sidste ende rende ud i en fødsel....

Se så at få ringet, og bed om en undersøgelse, eller som minimum en grundig telefonisk konsultation....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.