Er SÅ bange for at miste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg er nu i 29 uge og jeg er simpelthen så bange for at miste min lille pige.. Har 3 piger i forvejen og der var jeg også nervøs..

Syntes man tit høre om folk der mister, og nogle gange kan jeg bare sætte mig til at tude ved tanken..

Hvis jeg ikke lige mærker hende så panikker jeg nærmest.. 

Andre der har det som mig??? 

Håber ikke jeg er den eneste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Anonym trådstarter

er jeg virkelig den eneste??

Anmeld

10. august 2010

LinLin

Jeg har en meget aktiv dreng i maven - så der har ikke været "problemer" på den front... Jeg er mere nervøs for om noget går galt under fødslen - at han ikke får ilt nok eller noget ...

Anmeld

10. august 2010

gruener

Anonym skriver:

Jeg er nu i 29 uge og jeg er simpelthen så bange for at miste min lille pige.. Har 3 piger i forvejen og der var jeg også nervøs..

Syntes man tit høre om folk der mister, og nogle gange kan jeg bare sætte mig til at tude ved tanken..

Hvis jeg ikke lige mærker hende så panikker jeg nærmest.. 

Andre der har det som mig??? 

Håber ikke jeg er den eneste..

Hej

Jeg havde det præcis som dig i lang tid. Min dreng lå med ryggen udad, hvilket gjorde at jeg ikke kunne mærke ham sparke, før uge 26-27. Derudover led jeg meget med smerter og det gjorde det jo ikke meget bedre..

Jeg har det bedre nu, men engang imellem kan jeg også blive meget nervøs.

Når jeg ikke kan mærke ham, prøver jeg enten at drikke noget koldt, spise noget sødt, eller sætter mig ned og virkelig prøver at trække vejret helt ned i maven og mærke efter.

Kram Sara 35+2

Anmeld

10. august 2010

Faith

Du er bestemt ikke den eneste! Jeg har 7 uger gamle tvillinger som jeg fødte i uge 33+3. Kan ikke klage over graviditeten rent fysisk, men psykisk synes jeg det har været et mareridt fra start til slut. Har været hundeangst for at miste de små liv og er flere gange gået i panik hvilket har resulteret i kontrolskanninger og hjertekurver på sygehuset i tide og utide. Blev efterhånden en ret hyppig gæst på fødegangen.

Tror det er noget man som kvinde og gravid må leve med, og så prøve at gøre det så tåleligt for sig selv som muligt. Betyder det et par ekstra opkald til fødegang eller jordemoder, så må det være sådan.

Anmeld

10. august 2010

Anonym trådstarter

er glad for at høre at jeg ikke er den eneste der har det sådan.. 

Anmeld

11. august 2010

eland

Hejsa

Har det på samme måde som dig, jeg er i uge 35 og mærker da liv hverdag. Men er stadig bange for at miste, eller der skal gå noget galt under fødselen. Det er det første barn jeg venter, så der flyver mange tanker rundt i hovedet på mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.