har været til nakkefoldsscanning i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Belinda83

og alt så perfekt ud med vores lille baby  Det var så dejligt at få det bekræftet da jeg har i denne graviditet været utrolig bange for at der var noget galt og at det lille ikke ville slå til sacnningen, men heldigvis var alt godt.

Vi vil gerne have at vide hvad kønnet er og da jeg sagde det til hende der scannede mig sagde hun med det samme at det var for tidligt at sige endnu, sagde jeg at jeg ellers har en veninde der fik at vide da hun var 13 uger henne at de skulle have en dreng, sadge hun at det var også næmmere at se så tidligt i graviditeten hvis det var en dreng pga kønsdelene  Så kunne vi jo næsten gætte os til aat det nok er en prinsesse mere at vi får - men håber at de kan fortælle noget når jeg skal til den næste sacnning den 24/9

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

mettemaj

Stort tillykke til jer! Hvor må det bare være en skøn fornemmelse!

Jeg er desværre kun i 8.uge, men kan bare ikke vente til jeg skal til nakkefold scanning d. 14/9! Jeg skal scannes imorgen, men ved ikke om det er for tidligt at se et hjerteblink der, uhh hvor jeg glæder mig.

Smil fra mettemaj

Anmeld

10. august 2010

Belinda83

Uh det kan jeg godt forstå, vi havde også snakket om at få en tidlig scanning fordi at jeg var en del bekymret denne omgang, men fik aldrig taget mig sammen til at bestille tid til en  

Men syntes godt nok også at tiden har været LAAAAAAANG indtil at jeg fik min indkaldelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.