Hmm..frisør i Hjørring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Mille83

Har tidligere skrevet herinde om frisør i Løkken,men ingen har svaret, nu har jeg fundet ud af at Hjørring ligger tæt på, nogle der kender en god frisør i Hjørring??

Min datter skal snart døbes så vil meget gerne nå og have ordnet hår, og når vi kommer hjem er der nok på kalenderen.....

Så pleace en eller anden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

mor_sabina

Mille83 skriver:

Har tidligere skrevet herinde om frisør i Løkken,men ingen har svaret, nu har jeg fundet ud af at Hjørring ligger tæt på, nogle der kender en god frisør i Hjørring??

Min datter skal snart døbes så vil meget gerne nå og have ordnet hår, og når vi kommer hjem er der nok på kalenderen.....

Så pleace en eller anden?

Har de ingen frisør i Løkken?

Anmeld

10. august 2010

B&J

Jo der er der ingers i Løkken

Anmeld

10. august 2010

Mille83

Der er en frisør i L'økken af hvad jeg har set, men om det lige er mig, ved jeg ikke......Undskyld de kan sikkert være gode, men fordommene har ramt mig, de ser lidt gammeldag ud der :-(

Anmeld

10. august 2010

mor_sabina

Mille83 skriver:

Der er en frisør i L'økken af hvad jeg har set, men om det lige er mig, ved jeg ikke......Undskyld de kan sikkert være gode, men fordommene har ramt mig, de ser lidt gammeldag ud der :-(

Men hvad skal du have klippet, for de fleste frisører kan vel klippe og farve striber?

Anmeld

10. august 2010

Mille83

mor_sabina skriver:

Men hvad skal du have klippet, for de fleste frisører kan vel klippe og farve striber?

Nej syntes faktisk det er de færreste frisører der kan klippe ordentligt i mine krøller  Og min egen frisør er på barsel........Tror der skal striber i også bare klippes lidt..

Anmeld

10. august 2010

mor_sabina

Mille83 skriver:

Nej syntes faktisk det er de færreste frisører der kan klippe ordentligt i mine krøller  Og min egen frisør er på barsel........Tror der skal striber i også bare klippes lidt..

TØS

Anmeld

10. august 2010

B&J

Mille83 skriver:

jeg kender en der arbejder der inde hun er kun 24 eller 25 og er rimelig frisk på en masse med ens hår... men kender det jeg tog til brønderslev da jeg boede i løkken

Anmeld

10. august 2010

Sommerfuglelarven

Hos Ingers er de rigtig gode til krøller - jeg er selv blevet klippet deroppe flere gange, og det samme er min mor. Jeg kan bare ikke huske hvad hun hedder, hende jeg synes der er bedst, men hun har selv langt krøllet hår. Og så er det ene af yngre kvinder der arbejder derinde, det er kun Inger selv der er oppe i alderen

Hilsen den tidligere løkkenboer, som stadig har forældre deroppe!

Anmeld

10. august 2010

Mille83

Sommerfuglelarven skriver:

Hos Ingers er de rigtig gode til krøller - jeg er selv blevet klippet deroppe flere gange, og det samme er min mor. Jeg kan bare ikke huske hvad hun hedder, hende jeg synes der er bedst, men hun har selv langt krøllet hår. Og så er det ene af yngre kvinder der arbejder derinde, det er kun Inger selv der er oppe i alderen

Hilsen den tidligere løkkenboer, som stadig har forældre deroppe!

Hmm måske jeg skulle kigge derind og se om jeg kan finde hende med langt krøllet hår så  Det tror jeg at jeg gør, så skal jeg ikke til og køre efter det....Og vil bare være dejligt og få det ordnet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.