blodprocent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. august 2010

sofie85

Hej piger!

Hva ligger jeres blodprocent på?

Min har hele tiden været lav 7,7 (har døjet lidt med flimren for øjnene og svimmelhed)

men nu er den faldet til 6,7 som jo er under det anbefaldede, så vil lige høre hva jeres ligger/lå på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

forår

sofie85 skriver:

Hej piger!

Min har hele tiden været lav 7,7 (har døjet lidt med flimren for øjnene og svimmelhed)

men nu er den faldet til 6,7 som jo er under det anbefaldede, så vil lige høre hva jeres ligger/lå på?

Min er ret høj. Den ligger mellem 9,6-10,0...men ved dog ikke hvad den var under graviditeten, om den ændrede sig

Dea

Anmeld

10. august 2010

L-Mortil3

Min lå før graviditeten på 6,3 - 6,8 den har altid været lav, og hænger nok sammen med mit meget lave blodtryk som ligger på ca. 100/60-65 ...

Under graviditeten ved jeg det faktisk ikke, men jeg tror lige jeg vil kontakte lægen, for det er ikke helt sundt!

Anmeld

10. august 2010

klmf

sofie85 skriver:

Hej piger!

Kunne være du skulle spørge læge eller jm om du skal tage dobbelt dosis jern. Det skulle jeg først i graviditeten, da jeg var meget svimmel og var besvimet et par gange. 

Anmeld

10. august 2010

oo

ved første lægeundersøgelse lå den på 9 og sidste tirsdag lå den på 8,9.

men hvis du er svimmel, så synes jeg du skal starte på jern - hvis du ikke allerede tager det

Anmeld

10. august 2010

sofie85

jeg tager allerede jern, har jeg gjort siden jeg var 8 uger henne pga den var lav. men lægen sagde at jeg skal vente med at tage ekstra til jeg får svar, for fik også taget mit stofskifte og d-vitamin som skulle sendes på laboratoriet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.