Lære baby at sove i barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.381 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Sara.

Åhhhh... Er ved at blive godt irriteret....

Min søn er fra 7 april i år. Han har ALDRIG gidet at ligge i barnevogn. Hverken i godt humør, helt frisk, lidt træt, meget træt.... aldrig....

Hvordan skal jeg lære ham det? og lære ham at falde i søvn i den?

Gik tur med ham for en halv time siden. Sku handle mad osv. Han havde fået ren ble, mad, leget osv og jeg vidste at hvis jeg lagde ham i seng ville han falde i søvn. Men han skal jo lære det i barnevogn. Så travede afsted med ham.... Han græd on / off og ville slet ikke ligge der. Trillede om på maven og blev sur... brokkede sig virkelig.... og faldt i søvn. Kom hjem efter en time. Selvom det var en kort tur så var der mange stop hvor jeg gik hen og tog ham i hånden,trøstede ham osv.... Men så kom vi hjem og jeg ligger ham i sengen imens jeg pakker mad ud. Da jeg kommer ind sover han! Storesøster skal hentes i vug. her kl 16.

Hvorfor faldt han ikke bare i søvn i barnevognen...

Hvordan skal jeg lære ham det??? Andre der har haft samme problem?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Mathilde

Åh det lyder velkendt... Vi havde samme problem med Celina. Vi kæmpede virkelig. Hun ville så heller ikke sove andre steder...

Men da hun var 3mdr besluttede vi, at nu skulle hun lære at blive tryg ved barnevognen, så jeg lagde hende hvorefter hun skreg panisk. Jeg tog hende op og trøstede og lagde hende igen. Tredje gang lykkedes det at hun kunne ligge uden at blive bange, bare hun kunne se mig hele tiden... Men hun ville stadig ikke sove. Vi gik med hende i op til 1½ time!!!!! Og så sov hun måske 30min. Det var vildt frustrerende!

Først da hun blev 8mdr lykkedes det... Vi blev bare ved med at prøve og prøve og lod hende ikke ligge og skrige, da hun jo ikke skulle have en dårlig oplevelse med barnevognen.

Håber det bliver bedre snart, for det er rigtig frustrerende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.