Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har tænkt rigtig meget på at få hol i næsen, men ved ikke om jeg skal få det lavet nu jeg er gravid, er 19 uger henne ...
Hvad tror i ? nogen der har fået hol i næsen eller andre steder mens i var gravid ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mener du hul i næsen. så vil jeg mene du godt kan få det lavet det. havde det selv indtil hun var 4 mdr så faldt den ud og fandt den aldrig igen. men jeg havde kun besvær med min da jeg er meget forkølet hele tiden.
men altså det kan du godt få lavet vil jeg da mene.
Et hul i næsten kan su sagtens få lavet selv om du er gravid. Det gør ingen skade overhovedet.!
Så kom du bare igang.
Det kan du sagtens kaste dig ud i, bare husk at rens den med klorhexidin morgen og aften.
kan heller ikke se noget problem i det. har selv haft hul i næsen i nogle år. jeg har dog altid døjet med tæthed i næsen under graviditet. så jeg ville nok vælge at vente (ikke at det gør nogen forskel, men stadig)
Mimbi skriver: Jeg har tænkt rigtig meget på at få hol i næsen, men ved ikke om jeg skal få det lavet nu jeg er gravid, er 19 uger henne ... Hvad tror i ? nogen der har fået hol i næsen eller andre steder mens i var gravid ?
Hul i næsen påvirker ikke graviditeten god fornøjelse.
...bare lad vær med at få den skudt i. Vælg en god piercer God fornøjelse.
Hi hi jeg læste overskriften som hold i næsen og tænkte om man kunne have det. Godt man kan åbne et indlæg og læse hvad der står der inde hi hi
Man kan sagtens få hul i næsen selv om man er gravid held og lykke med det!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128