Som overskriften lyder - i dag er første dag efter ferien. Min mand har været hjemme i 3 uger, og i de 3 uger er der sket SÅ meget med Elizabeth. Hun er gået fra at være 2 mrd til at blive 3 mrd i morgen. Hun pludre og leger lidt selv i kravlegården osv., men så i dag skulle jeg være alene .... igen............
Jeg har jo nogle bekymringer omkring hende vuggestue start her den 1. september. Og jeg har ikke sovet i nat, fordi hunden gøede konstant over nogle naboer, som åbenbart IKKE skulle på arbejde... så jeg er træt, lidt ked af det, føler lidt at det er uoverskueligt alt sammen, sulten men spiser ikke rigtig noget -
Hun sov rigtig fint til formiddag uden problemer i 3 timer. Men sååååå gik det galt. Hun græder og græder og græder. Jeg har bare ikke tålmodighed i dag, så jeg vugger og vugger og det hjælper ikke. Så holder hun op, men nårjeg stopper med at vugge, vågner hun og skriger igen..............
Kan mit humør smitte af på hende? Ødelægge jeg noget, ved ikke at kunne være PÅ lige i dag? Puha.............
Anmeld