Uge 37 - nu vokser den altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.805 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Asa

Nu er maven endelig begynt at vokse lidt mere!  

Hvordan havde i det lige inden fødslen, altså dagene inden? Jeg spørger fordi jeg har haft det rigtigt dårligt de sidste dage og sent i gåraftes var jeg en tur og pludslig kunne jeg mærke at lidt "vand"/ væske kom ud og efterfølgende meget lidt blod, men altso ikke nok til at det var vandet.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

B&J

Asa skriver:

Nu er maven endelig begynt at vokse lidt mere!  

Hvordan havde i det lige inden fødslen, altså dagene inden? Jeg spørger fordi jeg har haft det rigtigt dårligt de sidste dage og sent i gåraftes var jeg en tur og pludslig kunne jeg mærke at lidt "vand"/ væske kom ud og efterfølgende meget lidt blod, men altso ikke nok til at det var vandet.. 

dejlig og smuk baby hule... dagen før rendte jeg frem og tilbage fra baby afd. og føde stuen fordi mit vand var gået... og ellers havde jeg det super duper godt...

Anmeld

10. august 2010

Mai-pigen

Hold da op en super smuk mave du har der...  Jeg skal ikke gøre mig til ekspert eller noget, men den lille blødning, kunne jo evt være en tegnblødning. Hvis du vurderer der kom mere end normalt, kunne du vel kontakte jordemoder...

Anmeld

10. august 2010

Asa

1000 tak for det, men nu glæder jeg mig godt nok til den lille kommer ud 

Ja, altso det var mere end normalt, men som det lyder fra andre for lidt til at det var vandet, så .. 

Men skal til jordemoder i morgen, hvor jeg jo kan spørge mig frem, men ville lige høre her inden og om nogen havde oplevet det samme  

Anmeld

10. august 2010

Diana...

Hold da op hvor er du smuk gravid. Har du ikke et billed fra siden også? 

Anmeld

10. august 2010

Asa

Tak! 

Jo, jeg har et fra i morgen af, så det vil sige uge 37  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.