Av av av av!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Dictes mor

Hun bider! Ja den lille bølle har jo fået sig to tænder i undermunden, og indtil videre er det gået fint at amme, men pludselig idag, av for dælen, så fik hun fat og bed så hårdt at der gik hul, og det blødte en hel del. Jeg tænker, at det kommer til at sætte en stopper for amningen indenfor nærmeste fremtid, hvis det skal til at blive en vane, for det gør altså ret ondt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

anna-jonas

Det gør avs............men behøver ikke sætte en stopper for amningen. Det du skal gøre, når hun bider er at sige højt..........AV, DICTE..........så er du vist færdig med at spise. Pak madpakkerne væk, også selv om hun ikke er færdig. Vent lidt.............og tilbyd hende så igen. Gentag............proceduren.........og jeg lover dig, at hun hurtigt lærer at man ikke bider i sin mad, når den er levende.*S*

Anmeld

10. august 2010

Dictes mor

Anna-jonas skriver:

Det gør avs............men behøver ikke sætte en stopper for amningen. Det du skal gøre, når hun bider er at sige højt..........AV, DICTE..........så er du vist færdig med at spise. Pak madpakkerne væk, også selv om hun ikke er færdig. Vent lidt.............og tilbyd hende så igen. Gentag............proceduren.........og jeg lover dig, at hun hurtigt lærer at man ikke bider i sin mad, når den er levende.*S*

Det var et godt råd, det vil jeg prøve. 

Anmeld

11. august 2010

Ida.

Anna-jonas skriver:

Ámen

Anmeld

11. august 2010

Bondepigen

Dictes mor skriver:

Hun bider! Ja den lille bølle har jo fået sig to tænder i undermunden, og indtil videre er det gået fint at amme, men pludselig idag, av for dælen, så fik hun fat og bed så hårdt at der gik hul, og det blødte en hel del. Jeg tænker, at det kommer til at sætte en stopper for amningen indenfor nærmeste fremtid, hvis det skal til at blive en vane, for det gør altså ret ondt!

Jeg har ikke selv haft det problem, men min mor siger fuldstændig det samme som Mette, DET virker...og min mor har 8 otte børn, som alle er blevet ammet.

Anmeld

11. august 2010

Dictes mor

Jeg prøvede Mettes råd igår, da hun bed igen, og hun har ikke bidt endnu idag, men jeg kan mærke at jeg er nervøs nu ved at amme og spænder helt vildt, jeg kan slet ikke slappe af mens hun spiser længere for av hvor gør det egentlig ondt, og idag er jeg øm og har aftryk fra to små tænder på hver babs, det ser rigtig fint ud

Anmeld

11. august 2010

Ida.

Dictes mor skriver:

Jeg prøvede Mettes råd igår, da hun bed igen, og hun har ikke bidt endnu idag, men jeg kan mærke at jeg er nervøs nu ved at amme og spænder helt vildt, jeg kan slet ikke slappe af mens hun spiser længere for av hvor gør det egentlig ondt, og idag er jeg øm og har aftryk fra to små tænder på hver babs, det ser rigtig fint ud

Det har jeg også prøvet....det er ikke sjovt!! Men Lina gjorde det kun den ene gang...jeg havde jo erfaringen fra Annika, så jeg gjorde med det samme det med at råbe op, tage hende fra brystet og ikke lægge hende til før efter noget tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.