Til jer gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. august 2010

ChatH

Mens jeg render rundt og ordner alt mellem himmel og jord og håber at få de satans veer til at tage til er jeg ved at sorterer og ny ryger alt det ventetøj som jeg ved jeg ikke kommer i mere da han jo selvfølgelig kommer idag eller i morgen

Nåh men jeg har alverdens ventetøj noget enda helt nyt. sølger det til 5 kr. delen- på nær et par næsten nye jeans fra mamalicious de ryger for 25 det hele svarer til en large.

hvis i er interesseret så skriv så sætter jeg billeder på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

ooo

Jeg vil gerne se hvad du har i gemmerne af ventetøj.

Jeg er vist ikke gravid endnu, men håber på at den snart er der, og så ville det jo være rart med noget tøj jeg kan være i.

Anmeld

10. august 2010

ChatH

Metchen skriver:

Jeg vil gerne se hvad du har i gemmerne af ventetøj.

Jeg er vist ikke gravid endnu, men håber på at den snart er der, og så ville det jo være rart med noget tøj jeg kan være i.

så er der billeder.

Der er en fantastisk kjole også i sådan noget sølv farve. den vil jeg gerne have 100 for og bukserne 25 resten 5 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2010

ooo

Jeg vil gerne købe cowboybukserne og cowboynederdelen.  Skal jeg lige sende dig en pb med min adresse?

Anmeld

10. august 2010

ChatH

Metchen skriver:

Jeg vil gerne købe cowboybukserne og cowboynederdelen.  Skal jeg lige sende dig en pb med min adresse?

ja super gør det

Anmeld

10. august 2010

oo

de der blomstrede bukser...er det en buksedragt? jeg gider godt købe dem i hvert fald...du kender vist efterhånden min adresse

Anmeld

10. august 2010

sarahb

Chatarina skriver:

så er der billeder.

Der er en fantastisk kjole også i sådan noget sølv farve. den vil jeg gerne have 100 for og bukserne 25 resten 5 kr

er den sorte en bukse dragt søde..?

Anmeld

10. august 2010

ChatH

Tjuhl skriver:

de der blomstrede bukser...er det en buksedragt? jeg gider godt købe dem i hvert fald...du kender vist efterhånden min adresse

det gør jeg

sender dig en pb i morgen

Anmeld

10. august 2010

ChatH

sarahb skriver:

er den sorte en bukse dragt søde..?

jep den er bare super fed på

Anmeld

11. august 2010

sarahb

Den prøver jeg da.. Hva størrelse er det osv??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.