efterspørgsel på hvid chokolade creme/mousse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har lavet hvid chokocreme i de sidste 2 kager jeg har lavet, efter min husbonnis ønske. Han eeeeeeeeelsker hvid chokolade. Og jeg vil så sige, at det har smagt HELT vildt godt og friskt... Især med bær i det andet lag

Det jeg har gjort, er at følge lidt efter, hvad vores skønne veninde i tv gør (altså hende der fra det søde liv).

Jeg har ikke gjort det, som med de andre chokocremer, men jeg har taget 200 g choko + 4 dl fløde og 4 plader husblas

Jeg har varmet fløden op næsten til kogepunktet, så har jeg hældt den over den hakkede hvide choko, når den er smeltet, lige smækket husblas'en i og pisket cremen dagen efter. MUUUUUUUUUUUUUUUUUMS siger jeg bare!!! Med fordel, kan halvdelen af chokoen være hvid toblerone... Det var også rigtig lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Kløver

mariamiss6 skriver:

ja det er bare toblerone cremen, som du så bruger hvid toblerone til

Hvid toblerone kan du købe stort set alle steder hvor de sælger almindelig toblerone....

uh det må jeg prøve Tak

Anmeld

14. august 2010

Kløver

Zafir skriver:

Jeg har lavet hvid chokocreme i de sidste 2 kager jeg har lavet, efter min husbonnis ønske. Han eeeeeeeeelsker hvid chokolade. Og jeg vil så sige, at det har smagt HELT vildt godt og friskt... Især med bær i det andet lag

Det jeg har gjort, er at følge lidt efter, hvad vores skønne veninde i tv gør (altså hende der fra det søde liv).

Jeg har ikke gjort det, som med de andre chokocremer, men jeg har taget 200 g choko + 4 dl fløde og 4 plader husblas

Jeg har varmet fløden op næsten til kogepunktet, så har jeg hældt den over den hakkede hvide choko, når den er smeltet, lige smækket husblas'en i og pisket cremen dagen efter. MUUUUUUUUUUUUUUUUUMS siger jeg bare!!! Med fordel, kan halvdelen af chokoen være hvid toblerone... Det var også rigtig lækkert

nøj det lyder lækkert, det prøver jeg Har du smeltet husbalsen inden du kommer dne i, eller lader du den smelte i den varme fløde/chokolade.

er det den hvide chokocreme du pisker igennem igen dagen efter ?

Anmeld

16. august 2010

Moderator

Maja84 skriver:

nøj det lyder lækkert, det prøver jeg Har du smeltet husbalsen inden du kommer dne i, eller lader du den smelte i den varme fløde/chokolade.

er det den hvide chokocreme du pisker igennem igen dagen efter ?

Hvis fløde/chokoen er varm nok, så gider jeg ikke smelte den først. Ellers så smelter jeg den lige

Og ja, - så blir den lige pisket dagen efter

NAM NAM

Anmeld

16. august 2010

3xM

Zafir skriver:

Hvis fløde/chokoen er varm nok, så gider jeg ikke smelte den først. Ellers så smelter jeg den lige

Og ja, - så blir den lige pisket dagen efter

NAM NAM

hvad gør du med bær ??

er det frysebær? og røres det op i noget ?

Anmeld

16. august 2010

Moderator

mariaogmarcus skriver:

hvad gør du med bær ??

er det frysebær? og røres det op i noget ?

Begge dele Jeg rører dem ikke op i noget. jordbær skærer jeg ud i mundrette stykker

Anmeld

16. august 2010

3xM

Zafir skriver:

Begge dele Jeg rører dem ikke op i noget. jordbær skærer jeg ud i mundrette stykker

ok-tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.