Hmm hvordan kommer man lige af med kiloene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. august 2010

melek2303

Hej piger.

Hvordan er I kommet af med graviditets kiloene og gerne lidt til... Jeg vil virkelig gerne lige tabe mig 8 kilo men kan sku ikke losse mig igang med træning. Det er også lidt svært når manden kommer sent hjem, for der er man som regel træt.... 

Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

BabyStella!

Hej piger.

Hvordan er I kommet af med graviditets kiloene og gerne lidt til... Jeg vil virkelig gerne lige tabe mig 8 kilo men kan sku ikke losse mig igang med træning. Det er også lidt svært når manden kommer sent hjem, for der er man som regel træt.... 

Hvad gør I?

Jeg gør som de kloge siger; Spiser sundt og træner. 3 måltider om dagen + 3 mellemmåltider, samt løb, crosstraining hver anden dag, og cirkeltræning en gang om ugen.  

Har nu smidt 4,5 kg. på ca. 14 dage. Mangler stadig 10 kg.

Anmeld

10. august 2010

Tina2

Maden er helt klart det vigtigste.....

Jeg tog MEGET på de to første gange jeg var gravid (25 og 31 kg) og pt er jeg på +19 kg (uge 35) og jeg har begge de andre gange smidt dem ved at spise ordentligt og gå lange ture med barnevognen i højt tempo....

Første gang da jeg tog 25 kg på havde jeg tabt dem + 5 kg mere inden min datter var 4 mdr og 2. gang tog det ialt 9 mdr at tabe de 31 kg ( 22 kg var dog tabt de første 9 uger)

Så overvej nøje hvad du putter i munden, så skal de kg nok ryge:-)

Anmeld

10. august 2010

Ansemusen

Ja kosten ER det vigtigste for vægttabet, da man VIRKELIG skal træne ekstremt meget hvis man vil kunne spise som man lyster. Mit bedste råd til dig er at droppe det fanatiske og det alt for strikse! Det knækker de fleste nakken på, eller også tager man det hele på igen bagefter. Så et stille og roligt vægttab, man siger at det skal tage dobbelt så lang tid at tabe sig, som det tog at få kiloene på. Og hvis der ligger noget psykisk til grund for ens overvægt er terapi en god idé!

Anmeld

10. august 2010

Svei

melek2303 skriver:

Hej piger.

Hvad gør I?

Spis minde spis sundt, og sørg for at få den søvn du skal have...drop undskyldningerne og tag ansvar. Der er ingen lette måder opg skal du holde vægten er den sunde kost for livet...man kan hvis man vil og ingen gør det for dig.

God vind..

Anmeld

10. august 2010

Anne85

Jeg bruger madlog.dk til at holde styr på hvor mange kalorier jeg propper indenbords - og så skulle jeg meget gerne igang med at træne så snart det er tilladt (det er kun 4 uger siden jeg fødte - så endnu bliver det kun til nogle gode ture med barnevognen). Men pyyyh det er hårdt at komme graviditetskiloene til livs - tog 27 kg på og har endnu kun tabt 14 kg

Anmeld

10. august 2010

melek2303

Ja det er nok bare en beslutning, også gøre det... Jeg tog 16 kilo på i min graviditet men havde desværre taget 8 kilo på inden ØV! Jeg har tabt 14 kilo så mangler lige små 10 endnu... Træning er en by i rusland for mig, men jeg må bare ud og lufte barnevognen noget mere og droppe nutellaen som er min største synd he he... Tak for jeres svar:-) Håber også i andre når jeres mål med vægten... Ja madlog kender jeg godt.. Må oprette en profil det var en god ide..

Anmeld

10. august 2010

SpunkenJo

Eva. skriver:

Spis minde spis sundt, og sørg for at få den søvn du skal have...drop undskyldningerne og tag ansvar. Der er ingen lette måder opg skal du holde vægten er den sunde kost for livet...man kan hvis man vil og ingen gør det for dig.

God vind..

Lige nøjagtig!

Der er kun een vej, og det er den Eva lige har beskrevet. - Og det er vel at mærke den hårde vej.

Intet er gratis!!

Jeg har selv haft succes med tvsparke mig selv igang med en uges Nupo-helvede!!! Det er meget motiverende at føle kiloene "rasler af"
- så får man kirkelig lyst til at fortsætte stilen med den sunde kost og motionen.

Det er en livstilsændring. Lynkure giver bare elevatoreffekten

så, reducer mængden af mad! Indtag kun den fiberrige mad og hold dig fra de dumme tomme kalorier!

Held og lykke med det.
Knus Jo

Fra 87 kg til nu 64 kg

Anmeld

10. august 2010

SpunkenJo

Pssssst

pas på du ikke kommer til at indtage unødvendige kallorier og sukker gennem drikkevarer..... Sodavand mm. Give jo sig selv, men juice o.l. Er også en grim bandit....

Vand vand vand og kold te drak jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.