Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg var virkelig ikke den store dranker inden min graviditet - ama'r halshug!! det drejede sig om en halv flaske vin i ny og næ (og dertil hørende løsning af verdenssituationen - natürlich!) og en tur på Understellet en gang hvert halve år når vi var i københavn.
alligevel har min største craving siden jeg testede positivt været et glas vin eller bare en lille kold somersby jeg har ikke givet efter, ikke den mindste lille tår, både fordi jeg ville få enormt dårlig samvittighed, men ...helt ærligt?...også fordi jeg ved at det ville blive rigtig svært ikke liiiige at tage et ekstra glas når nu jeg var igang
i nat havde jeg så endnu en fødselsdrøm...dem har jeg ellers ikke haft i nogle måneder (det har Søren til gengæld ). jeg tog ind på hospitalet og fødte og så tog jeg på bar og drak hvidvin hele natten om morgenen mødes Søren og jeg på hospitalet, hvor jeg åbenbart sover (rusen ud?) og Søren spørger hvad vi så fik, en pige eller en dreng...og så tænker jeg jo SHIT!, for det er jeg overhovedet ikke klar over, jeg har bare født og er skredet ud og fået en skid på. så jeg lister ned til sygeplejerskerne og finder ud af, at vi har fået en mørkhåret datter (hvilket jeg har fået i alle mine fødselsdrømme)...som Søren derefter insistere på at kalde Elisabeth Sofie - ja, en lettere traumatisk drøm på flere planer altså
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hi hi den var sgu da ellers underholdende den drøm, men husk det er jo andet end det en drøm. Du ville jo aldrig nogensinde ta ud og drikke efter din fødsel det har du jo set frem til babyjuhl alt for længe til og sådan en person har jeg absolut heller ikke indtrykket af at du nogensinde ville blive, så det er vidst bare en drøm der skal grines af.
Jeg vil nu sige at jeg godt kan følge dig i det med et glas vin, vi skal jo giftes lige om lidt og jeg kunne da godt tænke mig et glas rødvin til min hovedret.... men jeg gør det jo ikke... eller et lille nip champagne til bryllupskagen.... suk, men nej jeg holder mig i skindet og jeg absolut heller ikke en der drikker normalt, men det er altså enormt hyggeligt at have venner på besøg og så lige få et lille glas vin til maden (Rose om sommeren..... uhhhmmmm)
Carina, som siger tak for endnu et indlæg der gav smil på læben
Tak for et dejligt grin her til formiddag
Kender det godt med at lysten bare tager overhånd, og man nærmest ville dø for ingenting Jeg har dog (med god samvittighed) drukket en enkelt øl eller et glas vin, nogle gange igennem graviditeten, men har det jo sådan lidt med at "mér vil ha' mér!" Der har jeg så godt kunne styre mig
ÅH DU HERLIGE KVINDE!!! Jeg tror det er fordi du ikke må, så er det altid lidt mere spændende! Jeg led i hvert fald selv af et stort savn efter Asti Var TOTALT afholdende det første halve års tid, men fik et par glas til slut i graviditeten og har en søn der strutter af sundhed! Men jeg kan sagtens følge dig i det med smavittighede og hvad nu HVIS?!!
I´ve got to love u Miss Juhl!!
Kæft du er sjauw
Tjuhl skriver: jeg var virkelig ikke den store dranker inden min graviditet - ama'r halshug!! det drejede sig om en halv flaske vin i ny og næ (og dertil hørende løsning af verdenssituationen - natürlich!) og en tur på Understellet en gang hvert halve år når vi var i københavn. alligevel har min største craving siden jeg testede positivt været et glas vin eller bare en lille kold somersby jeg har ikke givet efter, ikke den mindste lille tår, både fordi jeg ville få enormt dårlig samvittighed, men ...helt ærligt?...også fordi jeg ved at det ville blive rigtig svært ikke liiiige at tage et ekstra glas når nu jeg var igang i nat havde jeg så endnu en fødselsdrøm...dem har jeg ellers ikke haft i nogle måneder (det har Søren til gengæld ). jeg tog ind på hospitalet og fødte og så tog jeg på bar og drak hvidvin hele natten om morgenen mødes Søren og jeg på hospitalet, hvor jeg åbenbart sover (rusen ud?) og Søren spørger hvad vi så fik, en pige eller en dreng...og så tænker jeg jo SHIT!, for det er jeg overhovedet ikke klar over, jeg har bare født og er skredet ud og fået en skid på. så jeg lister ned til sygeplejerskerne og finder ud af, at vi har fået en mørkhåret datter (hvilket jeg har fået i alle mine fødselsdrømme)...som Søren derefter insistere på at kalde Elisabeth Sofie - ja, en lettere traumatisk drøm på flere planer altså
hehe hvor underholdende, ja tænker måske det hænger sådan sammen at man ved, man ikke kan få de ting, for sjovt nok, har jeg efter jeg blev gravid, større lyst til alkohol, end ellers(har dog ikke rørt det) og normalt drikker jeg yderst sjældent. Underligt som det kan påvirke en
Og ja en sjov drøm må man sige
He he åh hvor kan jeg huske det:-) Jeg fandt ud af at man i Irma og Superbest (og sikkert også andre steder) kan købe alkoholfri Weissbier - de er altså gode!! Glem Tuborg Free og Super Light og hvad de ellers hedder. Og det er sagt af en, der normalt ikke kan lide øl:-)
Knus Tulle
ÅÅÅHHH hvor skønt at læse dit indlæg, har i længer tid gået og troede at jeg var den eneste som var gravid alkoholiker ( ment på den måde har intet rørt mens jeg er gravid og faktisk sjælden drikker ellers ) Men har haft SSSÅÅÅÅ meget lyst til en kold øl når vi har siddet til selvskaber eller vi bare har grillet en dejlig varm sommeraften.
har også både dagdrømt og drømt at jeg vil gå på den fedeste by tur lige så snart ungen er kommet ud af mig. Ved jo godt at det kunne vi aldrig finde på, men sådan har det jo altid været det som er "forbudt" jo er vildt spændene og man vil bare gerne havde det NU NU NU.
Så føler med dig.
katrine26
Jeg elsker dine indlæg... Alt for sjove... Du er alt for herlig og din måde at skrive på er jeg vild med...
Sikke en drøm, men møg herlig for os andre at læse...
Knus Pia.
fårk! det er godt at høre, at der er andre graviditetsalkoholikere
og Anse...jeg gør så mange andre ting forkert, så et eller andet sted må man jo holde tøjlerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128