alkoholischer ein bischen?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. august 2010

oo

jeg var virkelig ikke den store dranker inden min graviditet - ama'r halshug!! det drejede sig om en halv flaske vin i ny og næ (og dertil hørende løsning af verdenssituationen - natürlich!) og en tur på Understellet en gang hvert halve år når vi var i københavn.

alligevel har min største craving siden jeg testede positivt været et glas vin eller bare en lille kold somersby  jeg har ikke givet efter, ikke den mindste lille tår, både fordi jeg ville få enormt dårlig samvittighed, men ...helt ærligt?...også fordi jeg ved at det ville blive rigtig svært ikke liiiige at tage et ekstra glas når nu jeg var igang

i nat havde jeg så endnu en fødselsdrøm...dem har jeg ellers ikke haft i nogle måneder (det har Søren til gengæld ). jeg tog ind på hospitalet og fødte og så tog jeg på bar og drak hvidvin hele natten  om morgenen mødes Søren og jeg på hospitalet, hvor jeg åbenbart sover (rusen ud?) og Søren spørger hvad vi så fik, en pige eller en dreng...og så tænker jeg jo SHIT!, for det er jeg overhovedet ikke klar over, jeg har bare født og er skredet ud og fået en skid på. så jeg lister ned til sygeplejerskerne og finder ud af, at vi har fået en mørkhåret datter (hvilket jeg har fået i alle mine fødselsdrømme)...som Søren derefter insistere på at kalde Elisabeth Sofie - ja, en lettere traumatisk drøm på flere planer altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Ni-ko-li-ne

ha ha ha ha ha ha ha

min mavefornemmelse er også at det er en lille pige du gemmer på.... :0)

Anmeld

10. august 2010

Jules

Hihi... Forsulan da...

jeg har heldigvis aldrig brudt mig om smagen af noget som helst alkohol... Men man får sgu lyst når alle andre sidder der og siger "uuuuhhhm" over en kold et eller andet!

Jeg drømte os jeg fødte i nat...Helt alene på sygehuset uden nogen som helst var der... Ingen læge,jordmor,Kristian eller nogen som helst! Puh ha.... Men jeg fik da den smukkeste lille pige

jeg tror altså du får en dreng...ved ikke lige hvorfor... Det har min hjerne bare besluttet sig for...hihi

Anmeld

10. august 2010

TbCp

Hahahaha

Fantastisk!

Jeg er altså også sikker på i får en pige... men lad os nu se... det er jo ikke fordi der er SÅ længe til længere

Anmeld

10. august 2010

anna-jonas

Griner................ja, det ku' sgu' se kønt ud, hva' Trine..............

Jeg tror i får en dreng.................men man siger jo, at moderen altid drømmer barnets køn...........hmmmm.............spændende.

Anmeld

10. august 2010

NaFe

hahhaa..fik mig lige et godt grin der... åhh gud altså... smiler...

tror  altså også det en dreng du venter... det spændene altså...

Anmeld

10. august 2010

oo

orv, det ku være jeg sku starte sådan en odds ting ja, det blir vildt spændende. Søren har hele tiden sagt det blev en pige, men den anden dag fortalte han, at han er begyndt at sige "ham" inde i sit hoved for at vænne sig til tanken om, at det jo godt kan blive en dreng

Anmeld

11. august 2010

Ida.

Øhm sådan nogle graviditetsdrømme kan godt være ret mystiske - og meget virkelighedstro...

Men når det kommer til barnets køn, tror jeg på graviditetsdrømmene - jeg har begge gange drømt om en lille pige FØR skanningen har vist kønnet - og jeg drømte om den samme pige i graviditeten med Annika og den samme pige i graviditeten med Lina - men de to piger var forskellige...

Anmeld

11. august 2010

oo

idamaria83 skriver:

Øhm sådan nogle graviditetsdrømme kan godt være ret mystiske - og meget virkelighedstro...

Men når det kommer til barnets køn, tror jeg på graviditetsdrømmene - jeg har begge gange drømt om en lille pige FØR skanningen har vist kønnet - og jeg drømte om den samme pige i graviditeten med Annika og den samme pige i graviditeten med Lina - men de to piger var forskellige...

jeg drømte om denne her lille mørkhårede pige første gang på det tidspunkt hvor ægget må ha sat sig fast. og tudede hele dagen efter fordi jeg bare ville have min datter. det er vildt mærkeligt - især hvis der kommer en lille pige ud til oktober!!

Anmeld

11. august 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

jeg drømte om denne her lille mørkhårede pige første gang på det tidspunkt hvor ægget må ha sat sig fast. og tudede hele dagen efter fordi jeg bare ville have min datter. det er vildt mærkeligt - især hvis der kommer en lille pige ud til oktober!!

Jeg tror på en pige!! Og glæder mig til at se billeder af hende til Oktober

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.