jeg var virkelig ikke den store dranker inden min graviditet - ama'r halshug!! det drejede sig om en halv flaske vin i ny og næ (og dertil hørende løsning af verdenssituationen - natürlich!) og en tur på Understellet en gang hvert halve år når vi var i københavn.
alligevel har min største craving siden jeg testede positivt været et glas vin eller bare en lille kold somersby
jeg har ikke givet efter, ikke den mindste lille tår, både fordi jeg ville få enormt dårlig samvittighed, men ...helt ærligt?...også fordi jeg ved at det ville blive rigtig svært ikke liiiige at tage et ekstra glas når nu jeg var igang 
i nat havde jeg så endnu en fødselsdrøm...dem har jeg ellers ikke haft i nogle måneder (det har Søren til gengæld
). jeg tog ind på hospitalet og fødte og så tog jeg på bar og drak hvidvin hele natten 

om morgenen mødes Søren og jeg på hospitalet, hvor jeg åbenbart sover (rusen ud?) og Søren spørger hvad vi så fik, en pige eller en dreng...og så tænker jeg jo SHIT!, for det er jeg overhovedet ikke klar over, jeg har bare født og er skredet ud og fået en skid på. så jeg lister ned til sygeplejerskerne og finder ud af, at vi har fået en mørkhåret datter (hvilket jeg har fået i alle mine fødselsdrømme)...som Søren derefter insistere på at kalde Elisabeth Sofie - ja, en lettere traumatisk drøm på flere planer altså 
Anmeld