Hjælp, hurtigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

otlitrom

Sussie&Lilje skriver:

Og mange tak

Det var så lidt... Selvom Der jo ikke er den store hjælp jeg kan komme med Jeg vidste bare ikke selv hvad det var, og så søgte jeg på det.

Håber han snart bliver frisk. Og tillykke med prinsessen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sussie&Lilje skriver:

Hvad er det der sker søde?

Hvad er det for noget?

hej smukke!

Grunden til det skulle gå stærkt var at jeg ville sikre mig I nåede det så han ikke skal have lavet endnu en lumbalpunktur (de er nemlig ikke særligt rare)..

Det er en virus (samme som giver skoldkopper) og den kan meget nemt behandles hvis det er den.... Men ofte tænker lægerne ikke at det kan være det fordi det er så enormt sjældent at den angriber så voldsomt!

Det er den virus jeg har været så voldsomt plaget af i alle de år fordi den fik lov til at "lege" for længe...

Det er ikke alvorligt som sådan, men det skal tages meget alvorligt..

Hvor er det bare skide træls at han skal være syg! God bedring..

Mange knus og undskyld hvis jeg skræmte dig

Kæmpe knus!

Anmeld

10. august 2010

Ox.

Caroline86 skriver:

hej smukke!

Grunden til det skulle gå stærkt var at jeg ville sikre mig I nåede det så han ikke skal have lavet endnu en lumbalpunktur (de er nemlig ikke særligt rare)..

Det er en virus (samme som giver skoldkopper) og den kan meget nemt behandles hvis det er den.... Men ofte tænker lægerne ikke at det kan være det fordi det er så enormt sjældent at den angriber så voldsomt!

Det er den virus jeg har været så voldsomt plaget af i alle de år fordi den fik lov til at "lege" for længe...

Det er ikke alvorligt som sådan, men det skal tages meget alvorligt..

Hvor er det bare skide træls at han skal være syg! God bedring..

Mange knus og undskyld hvis jeg skræmte dig

Kæmpe knus!

Det er helt okay søde - vil hellere end gerne høre fra andre der har oplevet lign.

Vi er lige kommet tilbage fra sygehuset af nu, han har voldsomt hovedpine og kvalme efter rygprøven, så han er ikke helt ved sig selv ..

Hans smerter har bredt sig til den anden side af kroppen også, og han er begyndt at blive 'lam' i den side også, så nu fortsætter de med prøver og hans rygprøve er stadig under analyse ..

Her er et lille billede af far og datter på hendes 1 års fødselsdag - det gør ondt på farmand at han ikke kan være hjemme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sussie&Lilje skriver:

Det er helt okay søde - vil hellere end gerne høre fra andre der har oplevet lign.

Vi er lige kommet tilbage fra sygehuset af nu, han har voldsomt hovedpine og kvalme efter rygprøven, så han er ikke helt ved sig selv ..

Hans smerter har bredt sig til den anden side af kroppen også, og han er begyndt at blive 'lam' i den side også, så nu fortsætter de med prøver og hans rygprøve er stadig under analyse ..

Her er et lille billede af far og datter på hendes 1 års fødselsdag - det gør ondt på farmand at han ikke kan være hjemme

åh, den stakkel

Søg for at han får masser af væske og så skal han altså holde sig HELT i ro indtil hullet i ryggen er lukket! Sådan en spinal hovedpine er bare slet ikke sjov kan tydeligt huske det...

puha... giv ham 1000 kys og ønsk ham god bedring

Anmeld

10. august 2010

Ox.

Caroline86 skriver:

åh, den stakkel

Søg for at han får masser af væske og så skal han altså holde sig HELT i ro indtil hullet i ryggen er lukket! Sådan en spinal hovedpine er bare slet ikke sjov kan tydeligt huske det...

puha... giv ham 1000 kys og ønsk ham god bedring

Det skal jeg gøre søde - og igen, mange tak!

Anmeld

10. august 2010

Diana...

Sussie&Lilje skriver:

Åhh det lyder godt nok ikke rart stakkel ham og jer. RIGTIG god bedring med ham og håber de snart finder ud af hvad der galt.

Tanker til jer. 

Anmeld

10. august 2010

Lone Jakobsen

åh hvor lyder det bare rigtigt hårdt. har ikke mange trøstende ord. men ville ikke bare læse og gå videre.

håber snart de finder ud af hvad det er.

Anmeld

10. august 2010

Ox.

Hvor er i søde altså, dejligt med et lille smil ..

Liljer er kommet i seng, og sidder og er så trist lige nu, både pga vi ikke ved hvad han fejler, fordi dagen slet ikke er gået som vi har snakket om de sidste par måneder, da jeg så hvor ked af det han var da vi gik fra ham og han kyssede hende og sagde tillykke fars pige .. Pyha, slet ikke sådan jeg regnede med denne dag ville gå.

Anmeld

10. august 2010

Sees

Sussie&Lilje skriver:

Hvor er i søde altså, dejligt med et lille smil ..

Liljer er kommet i seng, og sidder og er så trist lige nu, både pga vi ikke ved hvad han fejler, fordi dagen slet ikke er gået som vi har snakket om de sidste par måneder, da jeg så hvor ked af det han var da vi gik fra ham og han kyssede hende og sagde tillykke fars pige .. Pyha, slet ikke sådan jeg regnede med denne dag ville gå.

Du ved hvor jeg er!  
Sender de bedste tanker og ønsker til jer alle tre.

Anmeld

10. august 2010

Ox.

MamaMis. skriver:

Du ved hvor jeg er!  
Sender de bedste tanker og ønsker til jer alle tre.

Tak putte  Det betyder så meget ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.