Diana... skriver:
Nej det troet jeg godt nok heller ikke. Må man spørge hvorfor hun skal starte så tidligt?
Jeg har heller ingen erfaring nå de så små men tror nu pædagogerne nok skal hjælpe jer.
Der er mange årsager til det - primært er det fordi, at vi har haft et par store økonomiske tab de sidste par måneder. Vores økonomi er helt bombet, og vi har talt med banken, som iforvejen har sat vores lån ned (har egeet hus), da jeg skulle på barsel. Jeg får meget lidt i barselsdagpenge, fordi jeg arbejder deltid og man tager antal timer pr uge og X med 98 kr. Det gir mig under 9000 kr. brutto pr. mrd.
Vi havde håbet på, at vi kunne klare den til november, hvor hun skulle have været startet. Men det kan slet ikke hænge sammen - manden fik desværre også barselsdagpenge under sin barsel, og vi hvde regnet med at han villefå fuldløn. Så der mistede vi næsten en ½ månedslån også. I weekenden sprang et vandrør oveni hatten og bilen gik istykker...........
Så kommunen vil gerne hjælpe os, selvom hun kun er 4 mrd ved start. Det kan stadig betale sig for os.
Det blir en blid overgang, så jeg kan komme på arbejde til oktober, hvor hun er 5 mrd. Så er det kun 14 dage til forskel.
Anmeld