I dag skulle Cassandra til lægen da nhun jo skal ha lavet en 2 års undersøgelse.
Jacob tager hende med til lægen og jeg bliver hjemme med Julius.
Jeg har for start synes det var skide irriternde at jeg/vi ikk kunne få vaccineret Julius og undersøgt Cassandra samme dag. Nej det gjorde vores læge ikk.
Så vi var til lægen d. 5 aug med Julius for at tage til lægen med Cassanndra i dag.
Vi har så desværre set forkert på vores kort og at hendes tid var 9.10 og ikk 9.40, som vi troede. Så nu er Jacob på vej hjem igen for at aflevere Cassandra i vuggestuen og komm hjem til mig.
Men Cassandra er så ikk blevet undersøgt da han ikk havde tid nu pg vi har så fået en ny tid d. 23 aug. Men hvor er det bare typisk at den ENESTE gang jeg har set forkert på tiden, er den ENESTE gang at vi ville ha været komme ind til lægen til TIDEN.
Jeg har så tit siddet og ventet i 30min, 40min eller 1 time på at komme ind til ham.
Nej hvor er jeg bare irriteret lige nu og sur. Jeg ved godt det er vores egen skyld da vi bare kunne ha tjekket tiden i morges. Men at skal vente 13 dage igen på at tage til lægen, når det hele kunne ha været overstået d. 5 aug.
Anmeld