Ubehagelige drømme :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Fru.Mäes <3

... Som overskriften siger, så ligt pt. har jeg bare SÅ ubehagelige drømme - ang.

- Min kommende fødsel (November) - det at blive mor - og ALT hvad der følger med, til det at få et barn.

Når jeg slår mine øjne op efter min nattesøvn, så har jeg det bare SÅ skidt Jeg går virkelig hele dagen, og tænker og grubler over disse drømme, og synes virkelig det er underligt, at jeg drømme så meget underligt..

Er der andre, som osse drømmer sådan nogle mærkelige drømme..

Krams en ULYKKELIG Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

CarinaSB

Jeg havde en bestemt drøm der fulgte mig faktisk mere eller mindre igennem hele min graviditet .. og det var at jeg lå i min seng ved hvidt sengetøj på .. så kommer per og vækker mig og siger at jeg skal op .. da jeg løfter dynen er der blod i hele sengen .. og jeg kigger ned .. og der ligger et lille foster .. jeg tager det op og det spræller helt vildt .. og til sidst lukker det øjne og ligger helt stille ..  den drøm havde jeg mere eller mindre hver nat

Anmeld

10. august 2010

Fru.Mäes <3

Åhhha da!!

Synes det er utroligt, at det så absolut skal være nogle ubehagelige drømme - at det så ikke kan være lykkeige drømme!!

Jeg drømte for nogle uger siden, at jeg fødte for tidligt - også vågner jeg op fra min drøm, også kan jeg jo selvfølgelig ikke finde mit barn. Så det ender faktisk med at jeg render rundt inde i vores lejlighed, nok i søvne på en måde - og leder efter mit barn.. Og ender med at sætte mig i sofa´en og bare STORTUDER, også kommer min kæreste så - også vågner jeg helt op!!

Havde det SÅ dårligt, dagen efter altså.. PUHA

Jamen, er det vores underbevidsthed der spiller os et puds, eller hvad?

Anmeld

10. august 2010

CarinaSB

Puha Ja det mener jeg min Jm sagde .. Det er moder instinket der kommer op .. Man skal bare ikk ligge for meget i det sagde hun .. for der er aldrig noget galt .. Men at det høre med til når man er gravid .. 

Anmeld

10. august 2010

Diana...

Ork ja dem har jeg hele tiden og havde dem også da jeg ventet Lucas. Det er overhovet ikke sjovt og man føler sig slet ikke udvildet når man vågner pga den urolige nat! 

Det er helt normalt at man begynder og drømme meget mere når man er gravid. 

Anmeld

10. august 2010

Fru.Mäes <3

Jeg er personligt, total ødelagt hele dagen derefter - fordi tankerne bare FISER rundt inde i hovedet på mig..

Kunne det så bare være GODE kærlige drømme, så var det jo noget helt andet!!

Bare det er altid dejligt at høre, at jeg IKKE er unormal og drømme sådan noget ubehagelige drømme - men at det er meget normalt. Og det simpelthen er mit moderinstinkt der spiller ind her  Det er da altid noget godt at høre!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.