Nogen, der har hørt fra Chatarina?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Dictes mor

Ja jeg tænkte bare, når nu hun skrev igår om noget, som kunne minde om veer, så måske??? Det kan være, der er nogen som ved mere end mig (jeg ved nemlig intet), det er jo ret så spændende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Ni-ko-li-ne

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuh spændende!!!!!!

Anmeld

10. august 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Ja jeg tænkte bare, når nu hun skrev igår om noget, som kunne minde om veer, så måske??? Det kan være, der er nogen som ved mere end mig (jeg ved nemlig intet), det er jo ret så spændende!

hun er online lige nu:0)

Anmeld

10. august 2010

ChatH

Dictes mor skriver:

Hej Tøser... Han er satme stadig i maven og er ved at blive sindssyg. har haft veer ( eller optakt til det) hele natten, og har sovet af helvede til. men de bliver bare ikke regelmæssige og før de er det behøver de ikke se mig vil bare have ham ud nu!! det gør bare nas, men nu vil jeg skrubbe gulve og gå en tur og håbe på at det bliver i dag!!!!!

Anmeld

10. august 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Hej Tøser... Han er satme stadig i maven og er ved at blive sindssyg. har haft veer ( eller optakt til det) hele natten, og har sovet af helvede til. men de bliver bare ikke regelmæssige og før de er det behøver de ikke se mig vil bare have ham ud nu!! det gør bare nas, men nu vil jeg skrubbe gulve og gå en tur og håbe på at det bliver i dag!!!!!

KOM SÅ UD LILLE MANSE!!!

Anmeld

10. august 2010

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

KOM SÅ UD LILLE MANSE!!!

ja tak kasper havde skudt på i søndags og en veninde har skudt på engang i denne uge så nu må vi se om hun får ret. min mor tror helt til termin, men så dør jeg sku føler jo at min mave og mit underliv er ved at slå krøller på sig selv!!

Anmeld

10. august 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

ja tak kasper havde skudt på i søndags og en veninde har skudt på engang i denne uge så nu må vi se om hun får ret. min mor tror helt til termin, men så dør jeg sku føler jo at min mave og mit underliv er ved at slå krøller på sig selv!!

jeg hepper på denne uge!

Anmeld

10. august 2010

Dictes mor

Jeg hepper også på den her uge, måske allerede imorgen, det håber jeg

Anmeld

10. august 2010

otlitrom

Chatarina skriver:

Jeg puster endnu en sending (reglemæssing) vestøv afsted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.