Manglende afføring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Saaby

Min søn på tre måneder har ikke haft afføring i to dage nu, vi er i gang med tredje døgn uden afføring. Han plejer af have afføring et par gange om dagen. Er det almindeligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

missie20

Godmorgen

Får han modermælkserstatning?

Anmeld

10. august 2010

Saaby

missie20 skriver:

Godmorgen

Får han modermælkserstatning?

Nej han får brystmælk

Anmeld

10. august 2010

missie20

Hvad jeg har læst Sundhedsstyrelsen og sundhedsplejersken siger er det normalt at en baby der får modermælk ikke har afføring hver dag. Derimod hvis det er mme baby får skal de helst have det hver dag.

Men du kan gøre meget for at hjælpe babys tarme, cykle med benene, bøj og stræk benene, baby massage.

Men ellers tror jeg nok din baby skal fortælle hvis hun er besværet med det eller det gør ondt. Det gør min søn på 4 måneder i hvert fald.

Håber det gav svar nok.

Anmeld

10. august 2010

Risen

Saaby skriver:

Min søn på tre måneder har ikke haft afføring i to dage nu, vi er i gang med tredje døgn uden afføring. Han plejer af have afføring et par gange om dagen. Er det almindeligt...

Hej, jeg har for nylig stillet samme spørgsmål og ja det er helt normalt.. Der kan vist gå op til 12-14 dage før afføringen kommer.. Du kan evt. lave lidt øvelser så det sætter gang i tarmsystemet , men behøves vist ikke..

Knus

Anmeld

10. august 2010

Saaby

Hej Piger..

Tusind tak for jeres hjælp..

Anmeld

10. august 2010

Gustavsmor

Ja det skal du overhovedet ikke bekymre dig om, når han får brystmælk. Det er helt normalt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.