1 års vaccination.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. august 2010

NinaNymannMadsen

min datter skal til 1 års undersøgelse og vaccination i dag. øv den stakkels lille pus. hader når hun skal stikkes, godt farmand tager med og holder hende.

jeg er selv bange for nåle så det går ikke jeg holder hende, for hun kan abre mærke på mig at jeg ikk kan lide det. håber hun slipper for at blive syg som hun er blevet til de andre vaccinationer hun har fået.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Laulund87

Åh det er jeg sikker på hun nok skal klare

Anmeld

10. august 2010

pussepige

Åhh der er ikke noget være end når de skal afsted.. Jeg skal også afsted til 1 årsundersøgelse med tobias og han skal også have et stik og ikke nok med det så skal min datter ind og have et stik også hun blir 4 år i morgen.. Sådan er det når man har 2 børn der har fødselsdag dagen efter hinanden.. Her tager farmand også med kan heller ikke lide nåle selv og kan ikke klare at skal afsted alene med 2 børn..

Anmeld

10. august 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Åh det er jeg sikker på hun nok skal klare

hun klared det bare så flot. hun skreg kun da hun blev stukket anden gang og der er abre intet nu med hende hun fiser rundt over det hele og er faktis mere aktiv end hun var før vi tog afsted. fik hendes også mål og vejet, hun er 75 cm lang og vejer 10 kg

Anmeld

10. august 2010

NinaNymannMadsen

pussepige skriver:

Åhh der er ikke noget være end når de skal afsted.. Jeg skal også afsted til 1 årsundersøgelse med tobias og han skal også have et stik og ikke nok med det så skal min datter ind og have et stik også hun blir 4 år i morgen.. Sådan er det når man har 2 børn der har fødselsdag dagen efter hinanden.. Her tager farmand også med kan heller ikke lide nåle selv og kan ikke klare at skal afsted alene med 2 børn..

nej det er bestemt ikke rart. men hun var så dygtig ved doktermanden. han fik lov til at lave alle de undersøgelser de nu skal uden hun sagde en lyd. hun skreg først da hun blev stukket anden gang i ballen. ellers var det intet med hende.

Anmeld

10. august 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

hun klared det bare så flot. hun skreg kun da hun blev stukket anden gang og der er abre intet nu med hende hun fiser rundt over det hele og er faktis mere aktiv end hun var før vi tog afsted. fik hendes også mål og vejet, hun er 75 cm lang og vejer 10 kg

Det er da bare super Og en fin størrelse hun har

Anmeld

10. august 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Det er da bare super Og en fin størrelse hun har

ja det syntes jeg også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.