Ej hvor er din kæreste bare sød, det bliver en mega fed tur, det er jeg sikker på. Jeg kan godt forstå at du er lidt små nervøs over alt det man skal huske og sådan, men det klare du helt sikkert!
Vi har lige været 17 dage i Frankrig, og der havde vi en masse MME-pulver liggende i kufferten, så havde vi alle, der var med, en flaske med 100 ml med. Vi prøvede at tage noget færdigblandet MME med, men det måtte vi tage op, da vi ikke måtte have det med. Jeg kan se at der var en anden der skrev her inde, at de godt kunne have det med, og det var da skønt, men vi måtte ikke! Men nar du er kommet igennem sikkerhedstjekket, kan du jo køber flasker med kildevand, varme det i microovn, eller købe/få noget kogt vand i nogle af caféerne. Det gjorde jeg!
Ang barnevognen, vi ville også have vores med, og det fik vi, det var en stor succes. Vi havde på forhånd lejet en KÆMPE taske til den, så var det bare at klappe den sammen, og ligge den ned i, den skulle dog tjekkes ind ved stort baggege, meeeen, små besværet var det hele værd. Vi gjorde det samme med vores autostol. - Vi havde ingen klapvogn med til at gå rundt i lufthavnen, og det gik også fint!
Noget vi var rigtig glade for i flyet var en dyne, der blev lidt koldt, og der var andre der manglede, der måtte sidde med håndklæder osv.
Håber i får en herlig ferie!
/Christina
Anmeld