Hvad kan det være med mig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

Diana...

Det lyder overhoved ikke rart  Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive for har ikke prøvet det og ved ikke hvad det kan være. 

Ville bare skrive godbedring og håber det går væk. 

Stort knus. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Englebisse

Pia. skriver:

Kort fortalt..

Så har jeg de sidste to aftner haft det rigtig mærkeligt...

Jeg er meget øm/spændt i min nakke (lidt som et hold i nakken) og har haft en rigtig dum hovedpine ... I går aftes da unger er puttet og jeg sidder med computeren får jeg sådan en mærkelig sovende fornemelse i højre side at hoved - lidt lige som hvis man har været bedøvet hos tandlægen - det bliver ved i ca. 20 minutter og så går det væk igen - jeg gik i seng lige efter (talte dog først lige med børnenes far, fordi jeg var lidt nervøs for hvad det havde været)

Men det bliver ikke til mere og jeg har sovet okay hele natten - der var intet i morges dog er jeg stadig meget øm i nakken og har svært ved at dreje og bukke mit hoved ...

Nu her til aften har jeg haft det lidt igen - sådan en mærkelig død/sovende fornemmelse i halvdelen af mit hoved igen højre side...!!!

Hvad pokker kan det være... kan min nakke være så spændt at det går op i mit ansigt... bør jeg være nervøs ? nogen der kender til det ?

Ringer lige meget hvad til lægen i morgen nu her hvor det er vendt tilbage for anden gang på to dage...

Knus Pia.

Jeg tror du skal ringe til læge med det samme. Når du siger du føler du bliver lam i ansigtet i højre side kan det være du har fået en lille blodprop i venstre side. Så hvis det er det skal du i behandling med det samme.

for det ikke er noget, men ring til din læge.

Anmeld

10. august 2010

Pia.

Hej igen piger... Tak for alle jeres svar - som den anden dag gik jeg i seng i går aftes og igen var der intet til morgen - min nakke er dog stadig helt tosset, men ellers er jeg okay... snakkede med min læge i morges som dog syntes det var noget man burde tage alvorligt (specielt fordi jeg har det med mit hjerte) fortalte om det jeg havde læst fra jer både med tandlæge m.m ...

Får jeg det igen i aften, ville han have jeg søgte læge /sygehus med det samme ... muligvis er det ingen ting, men han syntes nu alligevel at det skulle tjekkes når det stod på...

Jeg har dog også ringet til tandlægen og har fået en tid (dog kunne jeg først få en om 3½ uge !!! så håber ikke det er et hul den sorte prik.....)

Tak igen for jeres søde beroligende ord i går aftes... Det betød meget da jeg halvt var ved at gå i panik...

Møs til jer alle...

Anmeld

10. august 2010

Diana...

Pia. skriver:

Hej igen piger... Tak for alle jeres svar - som den anden dag gik jeg i seng i går aftes og igen var der intet til morgen - min nakke er dog stadig helt tosset, men ellers er jeg okay... snakkede med min læge i morges som dog syntes det var noget man burde tage alvorligt (specielt fordi jeg har det med mit hjerte) fortalte om det jeg havde læst fra jer både med tandlæge m.m ...

Får jeg det igen i aften, ville han have jeg søgte læge /sygehus med det samme ... muligvis er det ingen ting, men han syntes nu alligevel at det skulle tjekkes når det stod på...

Jeg har dog også ringet til tandlægen og har fået en tid (dog kunne jeg først få en om 3½ uge !!! så håber ikke det er et hul den sorte prik.....)

Tak igen for jeres søde beroligende ord i går aftes... Det betød meget da jeg halvt var ved at gå i panik...

Møs til jer alle...

Det er godt lægen tager dig seriøst håber og  for at det er ingen ting. 

Du må lige melde tilbage. 

Knus Diana

Anmeld

10. august 2010

Pia.

Diana... skriver:

Det er godt lægen tager dig seriøst håber og  for at det er ingen ting. 

Du må lige melde tilbage. 

Knus Diana

Det skal jeg nok søde.... Men tror ikke selv det er noget alvorligt... Når det kommer og går sådan der... - Men jeg har i hvert fald lovet lægen at blive tjekket hvis det kommer igen...

Tak Søde Diana...

Anmeld

10. august 2010

Diana...

Pia. skriver:

Det skal jeg nok søde.... Men tror ikke selv det er noget alvorligt... Når det kommer og går sådan der... - Men jeg har i hvert fald lovet lægen at blive tjekket hvis det kommer igen...

Tak Søde Diana...

Ja få det heller tjekket hvis det kommer igen. Jeg håber heller ikke det er noget. 

Kram 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.