Caroline86 skriver:
Jeg har langt om længe taget mig sammen til at vise det frem... Jeg skrev det da Laura var 5 dage gammel og nu kan jeg mærke at det er på tide at nogen læser det giver mig respons..
det er min plan at hun skal have det når/hvis hun bliver konfirmeret, men kan ikke finde ud af om det er en god idé!?
Here goes:
Torsdag d. 18. februar 2010 blev der lagt et lille stykke af himlen i mine arme. Et lille stykke guddommelig himmel i form af den mest perfekte lille prinsesse.
Jeg tog i mod den lille pige, og lovede, uden ord, at passe på det lille stykke himmel, resten af mit liv. Lovede at uanset hvor mange grå skyer der måtte komme på himlen at jeg ville gøre alt for at puste dem væk med trøstende ord og al den kærlighed jeg har lært at give væk.
Det er hårdt og frustrerende når de grå skyer er der, og man føler sig utilstrækkelig når man ikke kan trøste det stakkels lille væsen der er så afhængig af én. Men når skyerne er væk og solen skinner fra en blå himmel forsvinder alle sorger og man forstår hvorfor det netop er MIG der fik lagt dette stykke himmel i armene.
Det var kærlighed ved første blik og som dagene går vokser den kærlighed sig større og større og blander sig med frygten for ikke at kunne klare opgaven. Ikke at kunne overholde løftet og ikke have kærlighed nok til at fjerne de mørke skyer.
Men kærlighed overvinder alt, siger man, og jeg ved, min skat, at jeg ALTID vil være der for dig. Uanset hvor umulig og urimelig du er, uanset hvor ulykkelig og utrøstelig du er. Jeg vil altid være ved din side og gøre mit for at hjælpe dig gennem livet som den prinsesse du er. Passe på dig, samle dig op og puste på dine sår og skrammer når du falder på vejen.
Min elskede lille Laura. Du er på sekunder blevet dine forældres største kærlighed og som vi langsomt lærer hinanden at kende vokser følelserne så langt op i himlen at man overvejer om de mon kan fortsætte på den anden side.
Mor og far elsker dig, og det vil vi altid gøre!
Laura Palmgren Staal Colov. Født 18/02-10 kl.08.37. 3620 gram, 54 cm.
SNØFT!! Det er fantastisk skrevet Caroline. Kunne ikke have beskrevet det, at blive mor, på en bedre måde.