Dumme gås!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Ranarupta

Var i parfumeriet i Bilka idag. Venter på min tur til ekspedition.
Foran mig bliver en ung mand betjent og imens spørger en ældre kvinde konstant ekspedienten om div. parfumer. (Den ældre kvinde er ikke sammen med den unge mand.) 

Efter den unge mands tur, er det en ung kvindes tur (bagefter er det min). Den ældre kvinde snakker og spørger videre. 
Ekspedienten er en meget ung pige, der ikke helt kan finde ud af, at bede den ældre om at vente til det er hendes tur.

Det bliver langt om længe min tur og den ældre kvinde runder spørgeriet af og snakker lidt til mig og damen bag mig i køen.

Højt siger ekspedienten så til mig: "det er tydeligt, at der ikke er så meget hjerne tilbage" - mens hun kaster blikke mod den ældre kvinde.

Ja, hun virkede godt nok lidt forvirret og ensom, men helt ærligt, man kan sgu da ikke sige sådan! Jeg er så ked af, at jeg blev så paf at jeg ikke lukkede munden på ekspedienten. Dog tror jeg ikke, at den ældre hørte det. 

Øv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Dansker I Holland

Ej sådan noget siger man bare ikke til en ældre dame!! Det er da ekspedienten som ikke har hjerne hvis hun kan stå og sige sådan noget i en forretning hvor hun arbejder... Jeg havde sagt et eller andet til hende, SELVOM det nok ikke har hjulpet en dyt..

Anmeld

9. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

sikke da en uforskammet kommentar

hold da op hvor respektløst... og så endda ekspedienten!? Utroligt...

Anmeld

9. august 2010

oo

wow!  istedet for sådan en flabet kommentar, kunne hun da bare ha startet med at sige til den ældre dame, at hun lige måtte vente mens hun betjente kunderne i køen!

Anmeld

9. august 2010

Mira0911

Nej nej, sådan taler man sq ikke til folk... Det holder man så sandeligt for sig selv sådanne ting....

Tja, hvordan vil hun selv reagere hvis hun hørte en snakkede sådan til hende!?!

Anmeld

9. august 2010

Ranarupta

Ja, det er simpelthen så tarveligt og koldhjertet. 

Og har bare været så ked af, at hun ikke fik at vide, at hun var strid. Og at der var mulighed for, at kvinden hørte det... Det ville absolut være det værste, synes jeg. 

Anmeld

9. august 2010

Mira0911

Ranarupta skriver:

Og har bare været så ked af, at hun ikke fik at vide, at hun var strid. Og at der var mulighed for, at kvinden hørte det... Det ville absolut være det værste, synes jeg. 

Noget rigtig øv at du ikke fik sagt til ekspedienten at hun faktisk var strid...

Anmeld

9. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ranarupta skriver:

Hvis det var mig, var jeg blevet SÅ gal, at jeg havde kontaktet ledelsen i pågældende butik og fortalt hvad der var sket. Tror bestemt ikke en chef synes den slags er i orden.

Føj siger jeg bare!!

Anmeld

9. august 2010

Ranarupta

Alexis skriver:

Hvis det var mig, var jeg blevet SÅ gal, at jeg havde kontaktet ledelsen i pågældende butik og fortalt hvad der var sket. Tror bestemt ikke en chef synes den slags er i orden.

Føj siger jeg bare!!

Ved du hvad, det var en god idé! 

Jeg skriver et brev til ledelsen. For hvis ikke jeg gør det, så har jeg jo slet intet gjort. Og det har jeg det skidt med...

Anmeld

9. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ranarupta skriver:

Ved du hvad, det var en god idé! 

Jeg skriver et brev til ledelsen. For hvis ikke jeg gør det, så har jeg jo slet intet gjort. Og det har jeg det skidt med...

Ja gør du det. Bare fortæl hvad dag og tid det var, og evt. hvordan gåsen så ud, for du har sikkert ikke et navn på hende..

Tror virkelig ikke ledelsen synes det er skide smart at have sådan en led madamme ansat. Så mon ikke hun bliver sat på plads...

Og ja, så har du ihvertfald gjort dit. Måske kan du ringe til dem, hvis du vil sige det direkte. Men et brev er sikket også fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.