Den værste mor i verden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg er så ked af det! Har haft en forfærdelig graviditet med masser af sygdom og det har været virkelig hårdt både psykisk og fysisk! Nu har jeg termin om 2 uger, men jeg glæder mig slet ikke!

Jeg føler mig som den værste mor - hvordan kan man føle sådan?

Jeg er så bange for, at jeg slet ikke kan knytte mig til den lille ny!

Er jeg den eneste, som går rundt og har sådanne forfærdelige tanker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

quity

Vent og se til du har det lille vidunder i armene,, så tror jeg dine følelser er helt anderledes. Ellers husk at bede om hjælp, måske allerede nu. Få snakket med din læge der evtkan henvise videre.

Stort  herfra

Anmeld

9. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg har faktisk tænkt om jeg skulle søge hjælp, men håber os lidt på, at det hele kommer af sig selv! Jeg føler jo i bund og grund en masse for den lille i maven, men synes bare at alle andre glæder sig meget mere end mig

Anmeld

9. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

du er slet ikke den eneste med sådanne tanker! Det er meget normalt at have vanskeligt ved at forholde sig til det lille væsen og specielt hvis man har haft en skidt graviditet... Du vil heller ikke nødvendigvis opleve at det ændrer sig så snart du får guldklumpen i armene! Det kan tage LANG tid at lære sit barn at kende og vænne sig til den nye rolle (som du nok skal komme til at elske ).

Hvis du føler dine tanker og følelser er forkerte, så sørg for at tale med nogen så du ikke pludselig udvikler en fødselsdep. Det er ikke noget at hverken skamme sig over eller være ked af, for det er som sagt meget normalt!

Jeg håber du får en god fødsel og at du falder pladask for det lille væsen så snart h*n ligger i din favn! Du bliver om ganske kort tid tildelt den mest fantastiske titel i verden: MOR!

Mange knus Caroline

Anmeld

9. august 2010

SpunkenJo

Anonym skriver:

Jeg er så ked af det! Har haft en forfærdelig graviditet med masser af sygdom og det har været virkelig hårdt både psykisk og fysisk! Nu har jeg termin om 2 uger, men jeg glæder mig slet ikke!

Jeg føler mig som den værste mor - hvordan kan man føle sådan?

Jeg er så bange for, at jeg slet ikke kan knytte mig til den lille ny!

Er jeg den eneste, som går rundt og har sådanne forfærdelige tanker?

Velkommen til det at blive mor!

Det er en verden fyldt med bekymringer, og denne fase er startskuddet til det. Jeg lover dig, at det bliver bedre, og dine bekymringer om egne evner afløses af ubetinget kærlighed til det lille væsen. En kærlighed der bare vokser og vokser for hver dag der går.
(Har selv haft nedture, en mild form for fødselsdepression grundet for tidlig fødsel)
Men jeg garanterer dig for, at de bekymringer du beskriver vil blive afløst af kærlighed og en anden form for bekymring. En bekymring som mere går på, om barnet kommer til skade, bliver syg eller lign.

Bare rolig DU ER HELT NORMAL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.