der er kun 92 dage til hun har fødselsdag.. hvor er min lille bitte baby. lige nu har jeg en larme ballademager. det er vildt så meget ballade hun kan lave. hun kravler. og er over det hele.og så kan hun gå med gåvognen og rundt om bordet. hun elsker at pille ved liam ting. og nøj han bliver sur... ja og så elsker de at slogs.. hun griner helt vildt når han begynder at skubbe lidt til hende ( han er meget forsigtig) og hun kaster sig ned over ham når han ligger på gulvet.. hvordan skal det ikke lige ende.. suk suk...
idag blev han ved med at sige at hun er sååå smuk... og at han elsker hende.. årh mit hjerte smeltet.. rigtig søskene kærlighed. hun er os et stort smit når hun ser ham om morgen. og kravler gerne ind og vækker ham.. så sødt..
hun vejer nu 8.7og 74 cm. hun er høj og tynd. men klart med alt den energi hun bruger hver dag. hun er en lille ædedolk. hun spiser hele tiden. og alt.. såå skønt..
lige nu glæder jeg mig bare til om 25 dage. så er vi flyttet og hun skal på sit eget værelse.. bliver så dejligt..
camilla
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld