Højstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. august 2010

LC

Har lige fundet en højstol som jeg synes ser noget pænere ud end stokkes trip trap...  Men vil lige høre om der er nogle der har den og ved om den er god...

http://www.hochstuhl.com/bloom-fresco-classic-designhochstuhl-rock-red?inref=home-left

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Maddox

LC skriver:

Har lige fundet en højstol som jeg synes ser noget pænere ud end stokkes trip trap...  Men vil lige høre om der er nogle der har den og ved om den er god...

http://www.hochstuhl.com/bloom-fresco-classic-designhochstuhl-rock-red?inref=home-left

Hmm.. pænere og pænere, det er vist en smagsag - den er lige lovlig Hi-tech til min smag

Det smarte ved den er dog at man kan bruge den noget tidligere end andre højstole, da den kan lægges ret langt ned..

Kender en som har den, som er superglad for den  

Anmeld

9. august 2010

LC

Solajma skriver:

Hmm.. pænere og pænere, det er vist en smagsag - den er lige lovlig Hi-tech til min smag

Det smarte ved den er dog at man kan bruge den noget tidligere end andre højstole, da den kan lægges ret langt ned..

Kender en som har den, som er superglad for den  

Jeg synes den er pænere, men vil give dig helt ret i at det er en smags sag, kommer også an på om den passer ind med resten af indretningen...

Men jeg overvejer den ihvertfald... Har bare aldrig set den nogle steder.

Anmeld

9. august 2010

Sara.

Jeg synes den ser super smart ud og hvis den passer til indretningen er det jo perfekt!

Og et STORT plus at sædet kan vippes til når baby starter på grød....

Det eneste jeg lige tænker på er om det røde på stolen er vaskbart... har kun set billederne.... stolen skal jo følge barnet nogle år og bliver grisset til n gang eller 10 mindst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.