Blev i dag ringet op, fra sygehuset, ang tid til nakkefoldscanning. Hun sagde jeg havde tid på torsdag så hun ville ringe da det ikke var sikkert brevet ville nå frem.
Jeg informerede så om at jeg kun ville være 10+6 på torsdag, og om det ikke ville være for tidligt, hun bøvlede lidt rundt i det, og måtte forklare at jeg ahvde været til scanning og fået bekræftet hvor langt jeg var, og hun blev ved at ævle i min sidste mens, selvom jeg sagde at jeg ahvde lang cyklus og det var derfor.
det endte med at hun ville finde ud af en ny tid, og skrive nyt brev, eller vende tilbage, men sidder nu og tænker om jeg måske bare skulle ha tiet, og fået den scanning, og så se hvad de sagde til det.
blev jo også en smule irriteret, at de kegler rundt i det hele tiden, og jeg konstant må ændre tingene fordi de ikke kan finde ud af det(bla er min tid til double testen ændret 3 gange) har fået lavet vandrejournal, og er jo lægen der har givet beskeden til sygehuset, så lægen burde da ha givet besked om hvor langt jeg er når de allerede har bekræftiget det på scanning....
hmm sidder alligevel bare med følelsen af om jeg gjorde noget dumt i at, være lidt konsekvent med hvor langt jeg er henne
er nok bare frustreret over de ikke har styr på noget som helst, ikke rart når man er førstegangsgravid 
Undskyld det blev lidt langt
Anmeld