Hvornår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Mussen2

er nysgerrig og (uvidende)- hvornår skifter man tremmesengen til en anden seng? Og hvornår kan barnet have glæde af en lille stol og bord til at lege ved?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Valle81

Mussen2 skriver:

er nysgerrig og (uvidende)- hvornår skifter man tremmesengen til en anden seng? Og hvornår kan barnet have glæde af en lille stol og bord til at lege ved?

Asta var faktisk 3 1/2 da vi byttede tremmesengen ud med en junior seng:0)

Anmeld

9. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka var 2 år og 8 mdr. da han fik skiftet sin tremmeseng ud med en juniorseng/høj seng med hule under

Vi har et lille bord med stole til på Luka og Lina's værelse, men de bruger det ikke rigtig endnu. Luka er 2 år og 10 mdr., og Lina er snart 18 mdr.

Anmeld

9. august 2010

Millesmammi

min lillebror er lige blevet 2 år, han sover stadig i tremmeseng .

Anmeld

9. august 2010

twinboys

Da drengene begyndte at kravle over tremmerne, satte vi siden et hak ned for så var det lettere for dem at kravle over... Og ja da vi så ville lave nyt drengeværelser til dem, ja da skiftede vi tremmesengene ud...

Ang. bord og stole til de små... Ja jeg har et sæt stående til dagplejebørnene og de bruger det rigtig meget alle 4 og den mindste er lige blevet 1 år i maj og den ældste er 2½ år så jeg ville nødig undvære det...

Så fra ca. 1½år er passende med stole og et lille bord

Majbritt

Anmeld

9. august 2010

Sara.

Lærke var 2 år og 1 mdr... vi havde boet ude et stykke tid imens vores badeværelse blev lavet så da vi flyttede tilbage fik hun en ny seng.... hun havde glemt tremmesengen så synes det var synd at gi hende et forhold til den for at ta den fra hende igen lidt over et halvt år efter hvor lillebror kom...

Men det gik godt med den nye seng. og meget rarere for mig at læse godnat historie i den.. hehe....

Mht et lille bord og stole har lærke ELSKET det fra hun kunne gå og selv sætte sig og rejse sig igen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.