Hvor lang er jeres cyklus? Og er den regelmæssig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange dage er din cyklus på?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.978 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. august 2010

FrkT

Ja man siger jo at kvinders cyklus i gennemsnit ligger på 28 dage. Kunne godt tænke mig at se om vi herinde følger det gennemsnit... og også høre hvor regelmæssige/ikke regelmæssige jeres cyklusser er (hvis den er uregelmæssig, så bare regn gennemsnittet ud og skriv så heri at den er uregelmæssig)

Og sidste spørgsmål; hvor længe har I forsøgt at blive gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

otlitrom

Hej søde.

Det var da egentlig en spændende undersøgelse Om vi nu ér helt normale på baby.dk eller ej

Min er 35-36 dage, og starter sen aften eller om natten som oftest. Min ÆL falder på dag 21. Jeg vil betegne den som regelmæssig!

Vi har prøvet i 2 år, 6 mdr. og 9 dage idag... Men hvem tæller?

Anmeld

9. august 2010

thilde-tusindfryd

Min menstruation er rimelig regelmæssig med 30-31 dg. Det sidste års tid hvor jeg har forsøgt at blive gravid, har jeg oplevet, at min menses godt kan komme 1-2 dage før ind imellem. Ved ikke, om det er al den seksuelle aktivitet

Jeg får ægløsning omkring d. 16.-18. dag, men igen, det sidste år har det svinget lidt.

Anmeld

9. august 2010

JustAnotherName

28 dage.....

Men så fik jeg to børn tæt efter hinanden......og siden har der vært "kuk i systemet". Førhen var det så præcist, at jeg vidste (næsten på klokkeslet), at hvis jeg gik på wc nu, så ville det komme.

Men siden jeg fødte vores yngste datter for knap 15 mdr. siden, har jeg kun haft menses éen enkelt gang .....tror det er 1½-2 måneder siden snart.

Så min cyklus er ikke helt pålidelig eller præcis mere, overhovedet, endnu!

Anmeld

10. august 2010

misslea

Hejsa...

Jeg kan ikke helt huske, hvor lang min cyklus var inden jeg begyndte at tage p-piller!! Men jeg tog p-piller i næsten 10 år, og da jeg stoppede med det, var min cyklus på ca. 32 dage - sådan rimelig regelmæssig....!!!

Nu er jeg jo så gravid, så er spændt på, hvor lang tid, der går før den bliver regelmæssig igen... eller om den overhovedet bliver det.. heheh

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

11. august 2010

Lielbardis

har stemt 29-30 dage, men dette var mens jeg var på p-piller, hvilket jeg var i omkring 5 år.

Men efter jeg stoppede på p-pillerne, sidst i juni måned i år, har mens kommet og gået som det selv ville. havde mens 3 gange i juli måned, men nu tror jeg den er ved at blive lidt reglmæssig igen. 

Anmeld

12. august 2010

Silas&Mille

28 dage, helt præcist yderst sjældent min mens ikke kommer med 28 dages mellemrum.

Vi forsøgte at blive gravide i 2 år og 3 måneder.

Nu er vi uge 18+6

Anmeld

12. august 2010

mortilfreja

Min cyklus er på 27-28 dage

Vi har prøvet at blive gravide i 3 ½ år

Anmeld

12. august 2010

piadas

Min har også altid svinget rigtig meget - alt mellem 27 og 37 dage (som regel mellem 32-34 dage).

Første gang tog det 18 måneder, før jeg blev gravid, anden gang 21 måneder og nu 3. gang tog det 16 måneder.

Jeg sender lige et ordentligt læs babystøv til de af jer, hvor det ikke er lykkes endnu. Jeg kender de følelser, I sikkert render rundt med, og jeg håber virkelig, der snart lykkes for jer

Pia 15+2

Anmeld

12. august 2010

Lillefe

Jeg kom til at trykke forkert min er også 28 dage præcist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.