Her bor vi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Vingummien

Har vist aldrig fået vist jer vores nye lejlighed Så det ville jeg da lige gøre, har bare været hjemme idag så fik lige nappet et par billeder.

Lejligheden består af: 3 værelser(Emil har de 2), 1 stue, 1 køkken, 1 bryggers(hvor der er vaskemaskine), 1 badeværelse, 1 wc(til gæster), 1 walk in skab, og en lang gang, 1 indhak i gangen hvor jeg kan stille klapvogn, og en stor altan.

Her er lidt billeder, tag jer ikke af rodet :p

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

anna-jonas

Sikke en fin lejlighed, Sus..........................der er masser af plads til leg og tag-fat.

Knus Mette

Anmeld

10. august 2010

lion

Tulipan skriver:

Har vist aldrig fået vist jer vores nye lejlighed Så det ville jeg da lige gøre, har bare været hjemme idag så fik lige nappet et par billeder.

Lejligheden består af: 3 værelser(Emil har de 2), 1 stue, 1 køkken, 1 bryggers(hvor der er vaskemaskine), 1 badeværelse, 1 wc(til gæster), 1 walk in skab, og en lang gang, 1 indhak i gangen hvor jeg kan stille klapvogn, og en stor altan.

Her er lidt billeder, tag jer ikke af rodet :p

Nu har jeg jo set den i virkeligheden, men en skøn lejlighed med knirkende gulve og massser af plads.

Jeg ville gerne ha sådan en lejlighed

Anmeld

10. august 2010

Vingummien

lion skriver:

Nu har jeg jo set den i virkeligheden, men en skøn lejlighed med knirkende gulve og massser af plads.

Jeg ville gerne ha sådan en lejlighed

Et hjem er ik et godt hjem, hvis gulvene ik knirker

Anmeld

10. august 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Sikke en fin lejlighed, Sus..........................der er masser af plads til leg og tag-fat.

Knus Mette

Ja det er der helt sikkert, det er dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.