Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I dag har min skønne, dejlige 13-ugers knægt opdaget sine tæer og mit ansigt og har brugt det meste af dagen på at lege med dem - helst med tommelfingeren i munden samtidig Og det skal I da lige se, tøser! Desværre kan I ikke høre de vilde jublelyde han også har lært sig at udstøde i dag, vi har simpelthen været flade af grin flere gange over hans frydefulde skrig og gurglende fniseanfald Desuden opdagede han i går at man kan blæse spytbobler så nu savler han sig ned ad hagen hvert andet øjeblik Desværre har han efterhånden luret kameraet og stopper prompte med at smile når han får øje på det, så det er blevet noget af et kunststykke at få et af hans store gummesmil lige ind i linsen
Knus og kram
Rosa
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
han er så PÆN, den dreng! han har så fine fine træk - og ligner hans næse ikke din temmelig meget fra siden??
Hvor er han bare en lækker lille fyr .. Og hvor er han dygtig..
Total lækkermås !!!!
Så dejlig ser han ud!! Og hooold da op en masse overdrevet skønne billeder i har fået taget..
TAK for denne fantastiske tråd det var lige hvad jeg havde brug for det giver gode minder tilbage
Hvor er han altså bare en lækker dreng
hold op nogle gode billeder!
han er virkelig en køn dreng
Åårrrhhh... Den lille fis Han er skøn.
Tjuhl skriver: han er så PÆN, den dreng! han har så fine fine træk - og ligner hans næse ikke din temmelig meget fra siden??
Jo efterhånden, men i helheden ligner han mig slet ikke... Kun enkelte træk
Rosa skriver: I dag har min skønne, dejlige 13-ugers knægt opdaget sine tæer og mit ansigt og har brugt det meste af dagen på at lege med dem - helst med tommelfingeren i munden samtidig Og det skal I da lige se, tøser! Desværre kan I ikke høre de vilde jublelyde han også har lært sig at udstøde i dag, vi har simpelthen været flade af grin flere gange over hans frydefulde skrig og gurglende fniseanfald Desuden opdagede han i går at man kan blæse spytbobler så nu savler han sig ned ad hagen hvert andet øjeblik Desværre har han efterhånden luret kameraet og stopper prompte med at smile når han får øje på det, så det er blevet noget af et kunststykke at få et af hans store gummesmil lige ind i linsen Knus og kram Rosa
Ååårhh, hvor er det bare en masse fantastisk skønne billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128