Baby.dk siger "et" og jordemoder siger "to"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Nadia&Daniel

Jeg er lidt i tvivl..

Ifølge baby.dk er jeg 27+6 i dag - men jordemoder sagde først 27+6 men rettede det til 28+0.. Skal jeg så rette i min termin??, for så må den jo være en dag frem..

I vandrej. står der jo også at jeg har termin den 2. nov. 2010 - altdå 27+6 i dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

ChatH

Nadia&Daniel skriver:

Jeg er lidt i tvivl..

Ifølge baby.dk er jeg 27+6 i dag - men jordemoder sagde først 27+6 men rettede det til 28+0.. Skal jeg så rette i min termin??, for så må den jo være en dag frem..

I vandrej. står der jo også at jeg har termin den 2. nov. 2010 - altdå 27+6 i dag..

Mærkeligt at din jordmoder siger noget andet, for normalt rykker de ikke ved terminen efter NF da det er den der sætter terminen fast. Jeg vil holde mig til den termin der står i din journal

Anmeld

9. august 2010

Nadia&Daniel

Chatarina skriver:

Mærkeligt at din jordmoder siger noget andet, for normalt rykker de ikke ved terminen efter NF da det er den der sætter terminen fast. Jeg vil holde mig til den termin der står i din journal

Hun rettede ikke i terminen - kun at jeg var 28+0 i dag, istedet for 27+6 som både baby.dk's regner siger, og som hun startede med at sige..

Anmeld

9. august 2010

Alberts/

skal lige siges at min jm, har taget fejl af min termin 3 gange nu, og her gang har jeg rettet hende, og hun kigget på hendes dims igen, og så havde jeg alligevel ret, de er ike altid lige gode til den med termin syns jeg(;

Anmeld

9. august 2010

Alberts/

det som de sagde til din NF og skrev i dine papir skulle gerne være den rigtige termin(;

Anmeld

9. august 2010

Nadia&Daniel

Splejs skriver:

det som de sagde til din NF og skrev i dine papir skulle gerne være den rigtige termin(;

Så holder jeg fast på 27+6 og terminen den 2. nov.

Anmeld

9. august 2010

Alberts/

Nadia&Daniel skriver:

Så holder jeg fast på 27+6 og terminen den 2. nov.

ja det syntes jeg du skal gøre,

alle de gange jeg har været til jm har de sagt jeg havde termin en dag før jeg rigtig havde, men de kiggede forkert.

Anmeld

9. august 2010

Anja

Tror det er den beregner de har som er forskellige.

De to gange jeg har været ved min alm læge til graviditetstjek drejer han på et paphjul for at se, hvor langt jeg er henne i forhold til min termin og hver gang siger han én dag længere henne end alle beregninger på nettet incl baby.dk

Det er under alle omstændigheder scanningsterminen, som gælder, og baby kommer jo når baby vil så den ene dag fra eller til gør nok ikke nogen forskel

Anmeld

9. august 2010

Mette+Mathias

Er det ikke lidt ligegyldigt, - det er jo kun 1 enkelt dag det drejer sig om *S*

Baby kommer jo alligevel når den vil.

Anmeld

9. august 2010

Nadia&Daniel

Mette+Mathias skriver:

Er det ikke lidt ligegyldigt, - det er jo kun 1 enkelt dag det drejer sig om *S*

Baby kommer jo alligevel når den vil.

Kan godt lide at talene passer sammen  Hader selv vist jeg har skrevet forkert og skal rette i noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.