Så det sket, ved at være syg igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Vingummien

Jeg kan virkelig ikke overskue det lige nu. Men for hver dag det går lige nu kan jeg gå mindre og mindre, lige nu er det helt galt.
Har en tid ved lægen onsdag, hvor jeg skal have taget blodprøver og lige se hvad der el skal gøres.

Håber virkelig der sker noget mere den her gang og i en fart, orker ikke genoptræning igen og bare sidde her hjemme, kan jeg jo heller ikk rigtig med Emil. Thomas har godt nok sagt at hvis det er, så må han træde lidt mere ind.

Men håber, selvom mine ben siger noget andet, at jeg ikke skal ind i en perioede igen hvor jeg ikke kan gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Bondepigen

Tulipan skriver:

Jeg kan virkelig ikke overskue det lige nu. Men for hver dag det går lige nu kan jeg gå mindre og mindre, lige nu er det helt galt.
Har en tid ved lægen onsdag, hvor jeg skal have taget blodprøver og lige se hvad der el skal gøres.

Håber virkelig der sker noget mere den her gang og i en fart, orker ikke genoptræning igen og bare sidde her hjemme, kan jeg jo heller ikk rigtig med Emil. Thomas har godt nok sagt at hvis det er, så må han træde lidt mere ind.

Men håber, selvom mine ben siger noget andet, at jeg ikke skal ind i en perioede igen hvor jeg ikke kan gå

Jamen søde Sus dog... det lyder ikke spor rart! Det var det du fik medicin for ikke?! Får du ikke det længere, eller er det holdt op med at virke...?

Håber virkelig at der kan gøres noget ved det, og helst lidt hurtigt! God bedring i hvert fald!

Knus fra Tina.

Anmeld

9. august 2010

JustAnotherName

Jeg kan huske før, at du har talt om uro og kramper i benene. Men jeg erindrer ikke, at du ligefrem ikke har kunnet gå  Hvad skyldes dét dog? 

Det lyder pænt alvorligt i mine ører! Se lige at komme til lægen I EN RUF !!!!

Anmeld

9. august 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

Jamen søde Sus dog... det lyder ikke spor rart! Det var det du fik medicin for ikke?! Får du ikke det længere, eller er det holdt op med at virke...?

Håber virkelig at der kan gøres noget ved det, og helst lidt hurtigt! God bedring i hvert fald!

Knus fra Tina.

Ja var det jeg fik medicin for. Men får det ikke mere, da min læge ikke mener at det hjælp nok og det ikke var det.

Den gang jeg ikke kunne gå fik jeg mega meget dope

Anmeld

9. august 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Jeg kan huske før, at du har talt om uro og kramper i benene. Men jeg erindrer ikke, at du ligefrem ikke har kunnet gå  Hvad skyldes dét dog? 

Det lyder pænt alvorligt i mine ører! Se lige at komme til lægen I EN RUF !!!!

Det er 4 år siden nu at jeg ikke kunne gå. De fandt aldrig ud af hvorfor. Blev ligesom glemt efter jeg begyndte til genoptræning og begyndte at kunne gå igen. Så det gik aldrig videre, blev dog undersøgt 4 gange på sygehuse og været indlagt en gang.

Vågnede op en morgen og kunne ikke gå, og det startede ligesom mine ben er nu

Anmeld

9. august 2010

JustAnotherName

Det er 4 år siden nu at jeg ikke kunne gå. De fandt aldrig ud af hvorfor. Blev ligesom glemt efter jeg begyndte til genoptræning og begyndte at kunne gå igen. Så det gik aldrig videre, blev dog undersøgt 4 gange på sygehuse og været indlagt en gang.

Vågnede op en morgen og kunne ikke gå, og det startede ligesom mine ben er nu

Aj, hvor ubehageligt. Og så ved man ikke engang hvad det skyldes !?!

Puuh, hvor SPOOKY det må være for dig lige nu så, når du syntes, at du genkender det, ligesom de optræk du havde sidst.

Helt ærligt. Er det ikke for riski at vente på en tid hos lægen onsdag???

Havde det været mig i dit sted, så tror jeg altså at jeg havde taget disse signaler MEGET alvorligt, og krævet at blive tilset asap!
Tænk ikke at kunne gå ...igen   Og hvor længe?

Hvor længe tog det sidste gang?
Sus, tror du ikke du skulle kontakte en læge NU!?

Anmeld

9. august 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Aj, hvor ubehageligt. Og så ved man ikke engang hvad det skyldes !?!

Puuh, hvor SPOOKY det må være for dig lige nu så, når du syntes, at du genkender det, ligesom de optræk du havde sidst.

Helt ærligt. Er det ikke for riski at vente på en tid hos lægen onsdag???

Havde det været mig i dit sted, så tror jeg altså at jeg havde taget disse signaler MEGET alvorligt, og krævet at blive tilset asap!
Tænk ikke at kunne gå ...igen. Og hvor længe?

Hvor længe tog det sidste gang?

Lægen sagde onsdag, så må desværre vente

Sidste gang, tror det tog ca over 6 mdr før jeg kunne køre bil igen.

Anmeld

9. august 2010

JustAnotherName

Tulipan skriver:

Lægen sagde onsdag, så må desværre vente

Sidste gang, tror det tog ca over 6 mdr før jeg kunne køre bil igen.

Jeg er rystet over at høre, at du skal vente flere dage, når du har de symptomer - og HAR prøvet en sådan konsekvens af det tidligere.

Jeg tror sgu jeg ville være bange, og kontakte lægevagten .....uanset hvad! Hvis du har svært ved på nuværende tidspunkt at gå ret meget, så kan det da ikke nytte noget at du skal vente med risiko for i mellemtiden at vågne op, og SLET IKKE kunne gå ....HVIS NU der kan gøres noget inden, som forhindrer det i at komme så vidt!

Anmeld

9. august 2010

anna-jonas

Sus for dælen..........................håber at lægen finder ud af hvad der er galt, så du kan få et almindeligt liv og hverdag med Emil.

knus Mette

Anmeld

9. august 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Jeg er rystet over at høre, at du skal vente flere dage, når du har de symptomer - og HAR prøvet en sådan konsekvens af det tidligere.

Jeg tror sgu jeg ville være bange, og kontakte lægevagten .....uanset hvad! Hvis du har svært ved på nuværende tidspunkt at gå ret meget, så kan det da ikke nytte noget at du skal vente med risiko for i mellemtiden at vågne op, og SLET IKKE kunne gå ....HVIS NU der kan gøres noget inden, som forhindrer det i at komme så vidt!

Vagtlægen kan ikke gøre noget. Da det er blodprøver osv der skal tages

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.