hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Anonym trådstarter

hej piger!!

har en baby på 3 måneder, hun har altid været rigtig nem sovet igennem fra dag et været smilende og glad osv.. Men her den sidste uges tid har hun været så ulykkelig, hun sover fint om natten, men om dagen er hun rigtig pylret det hjælper ikke at lege intet er simpelthen godt nok, er ved at gå ud af mit gode skind  så piger er der nogen der har prøvet det samme eller måske ved hvad det kan være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Anonym skriver:

hej piger!!

har en baby på 3 måneder, hun har altid været rigtig nem sovet igennem fra dag et været smilende og glad osv.. Men her den sidste uges tid har hun været så ulykkelig, hun sover fint om natten, men om dagen er hun rigtig pylret det hjælper ikke at lege intet er simpelthen godt nok, er ved at gå ud af mit gode skind  så piger er der nogen der har prøvet det samme eller måske ved hvad det kan være??

Hejsa!

Det kunne ha været min datter du beskriver!

har du hørt om Tigerspring?? Tror næsten det er det du oplever.. Og så skal du bare sige YES!!  Min datter er igang med at udvikle sig!!Hehe...

http://voresborn.dk/babyudvikling/5878-babys-hjerne-en-forunderlig-udvikling?start=1

Anmeld

9. august 2010

Dictes mor

Nu kender jeg ikke rigtig til det der tigerspringshalløj. Men det kan jo også være, at det er fordi, der er tænder på vej?

Anmeld

9. august 2010

Tulle28

Tilmeldt skriver:

Hejsa!

Det kunne ha været min datter du beskriver!

har du hørt om Tigerspring?? Tror næsten det er det du oplever.. Og så skal du bare sige YES!!  Min datter er igang med at udvikle sig!!Hehe...

http://voresborn.dk/babyudvikling/5878-babys-hjerne-en-forunderlig-udvikling?start=1

Synes også det lyder som tigerspring - der er et ved 12 uger?

Knus Tulle

Anmeld

9. august 2010

Pige2009

Tigerspring - helt klart!  Der er bl.a. et omkring 12-16 ugers alderen. Du kan læse mere i bogen Vidunderlige uger, som meget udførligt fortæller om de enkelte tigerspring ind til barnet er 1½ år Jeg har selv bogen og kan varmt anbefale den...

K.h. Linda

Anmeld

9. august 2010

Tanja1

Jeg ville da også sige 12 ugers tigerspring. Linket hos Vores Børn har springene i store stræk. Tænder plejer først begynde at komme ved 6 mdrs alder, men der findes da også børn, som begynder tidligere. Men tigerspring beskrives lidt ligesom du beskriver det, din baby oplever lige nu . Går over i løbet af et par uger.

Anmeld

9. august 2010

Anonym trådstarter

tænder allerede

joo det kunne måske godt være jeg fik selv tidligt tænder..

har ikke hørt om tigerspring før, men kunne da os tyde på det er det, det undrer mig bare når hun plejer at være sådan en glad baby og n er intet godt nok, ved slet ikke hvad jeg skal gøre, men det tyder da på det bliver bedre.. tak piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.